tirsdag den 8. oktober 2013

Liv op med ungdomsdråber

Efteråret har gjort sit indtog med sine skønne farver og friske vinde. Desværre følger der som oftest også en kedelig hud med, som ikke har den store glød eller spændstighed. 

Jeg har været så heldig at få lov at teste Drops of Youth fra The Body Shop. Indlægget er derfor sponsoreret, men er udtryk for min egen holdning.

Drops of Youth serummet er en del af Nutriganicsserien, hvilket betyder, at minimum 98% af produktets indhold er af naturlig oprindelse. Desuden indeholder produktet ikke silikone eller parabener.  
Serummet indeholder plantestamceller fra havfennikel, hvis opgave er at trænge ind i huden og forbedre dennes cellefonyelsesproces og dermed efterlade huden glattere og sundere. Produktet puttes under dagcremen hver morgen og 2-3 dråber er rigeligt. Dette masseres i opadgående bevægelser ind i huden.

 
En dråbe serum rækker langt



















Jeg har prøvet produktet hver morgen i lidt over en uge nu, og jeg synes, at jeg kan mærke, at huden føles mere gennemfugtet og frisk. Produktet er en gennemsigtig gel med behagelig duft. Når jeg masserer produktet ind, har jeg kunnet mærke en let opstrammende effekt, men denne synes dog ikke, at der er synlige resultater på dette endnu. Huden føles bare mere sund, så jeg skal have prøvet den længere tid, for at se, hvordan huden reagerer, men indtil videre synes jeg, at det er meget lovende. Jeg er sikker på, at produktet bliver fantastisk, når vi nærmer os vinterens frost.

Skal jeg finde et minus ved produktet, er det pipettetoppen. Knappen i låget, som jeg skal trykke på for at pipetten suger, sætter sig nemt fast, og når jeg endelig får trykket den ned, får pipetten ikke suget særligt meget op ad gangen, men grundlæggende synes jeg bare, at produktet føles super godt og ser godt ud på badeværelseshylden. So far 5 ud af 6 fra mig.

Produktet kan købes i The Body Shop eller på The Bodyshops hjemmeside, hvor der lige nu er 20% rabat på din første bestilling, hvis du tilmelder dig deres nyhedsbrev.

Bruger du serum, og hvis ja, hvilket? :)

3 kommentarer:

Birgitte B sagde ...

Jeg bruger en kombi-creme, dvs. serum og creme i et produkt (ja jeg har ikke så meget tid om morgenen). Den er fra Garnier ;-)
Jeg har prøvet deres drops og synes rigtig godt om produktet. Men det er vist også lidt dyrt... og hvad med alle de morgener, hvor jeg glemmer det (tænker jeg). Så indtil videre tager jeg den nemme udvej ;-)

A + K = ♥ sagde ...

Jeg kan ikke udstå at have ansigtscreme på, så bruger Bodyshop's e-vitamin serum i stedet (:

- Kit

walkinrunout sagde ...

Den lyder da god...
Jeg plejer ikke at bruge ekstra fugt om vinteren, men jeg kan godt mærke i år, at jeg faktisk behøver lidt mere... måske er det alderen ;)
- jeg er spændt på at høre hvordan den er i det lange løb :)