onsdag den 22. maj 2013

Et par skønne uger!

Så er jeg efterhånden ved at være ladet lidt op igen - og jeg har haft et par skønne uger. Har lavet lige det jeg har orket og været sammen med de mennesker, der altid gør mig godt tilpas. Jeg har bare trængt så meget til det. Jeg har taget mange billeder til Instagram. Det har været mere overkommeligt for mig.

Fra mandag hedder det så IT/regnskabskursus. Synes ikke helt jeg er parat til det lige nu, men det er godt til mig at have noget fast de næste 6 uger at stå op til.

De forgangne uger har jeg:
   
1. Hæklet til jeg fik ondt i fingrene! Jeg elsker at hækle, og det er blevet én af mine store interesser efter Frøken Fregne sendte mig en skøn sprutte. Jeg er nu selv ved at lave én, så jeg kan give de små for tidligt fødte lidt at føle sig trygge ved.

2. Hæklet dette sæt som gave til én af mine veninder. Hun elskede heldigvis sættet og farverne :)

3+4. Hæklet en hue til mig selv, og jeg har nu lyst til at lave én i alle regnbuens farver! :o)

5. Købt skønne øreringe af Powerrikke (søg på navnet på Instagram!)

6. Været på tur i J.'s forældres sommerhus ...uhm... balsam til sjælen <3

7+8: Besøgt min bedste veninde fra gymnasiet og hendes rare kæreste. Vi gik tur i den gudsbenådet smukke natur, fik SKØN mad, kælede for deres skønne kat Pjuske, så Melodi Grand Prix og endte med at komme MEGET sent hjem. Jeg endte også med at få for meget hvidvin og J. syntes tydeligvis, at jeg var en værre fuldebøtte, for det ligner jo ikke mig ;) Jeg var vidst kommet i godt selskab :)

9. Nydt min families samvær ved min storesøsters fødselsdag og beundret deres smukke have (fik også rabarber med hjem, som jeg lavede den skønneste grød af - se selv på Instagram :D)

I dag er gået med en cafédate med en ny veninde. Jeg nød det utroligt meget. Specielt fordi jeg var ved at blive rastløs herhjemme. Godt der skete lidt.

Jeg håber, at I stadig følger med - og tak for kommentarer til mig. I er bare så søde altså :)

Ingen kommentarer: