onsdag den 24. april 2013

Livets udfordringer

Hej alle.

Jeg ved simpelthen ikke, hvordan jeg skal få begyndt dette indlæg. Dybest set har dette bare været de to mest forvildede og forvirrende uger længe, og det er desværre både gået ud over blog, træning og diverse aftaler. Faktisk kan jeg nærmest ikke skille dagene ad mere.

Søndag til onsdag sidste uge gik med at passe min ældste niece, da der jo stadig er lockout. Vi havde nogle skønne dage og jeg nød det virkelig, men hold da op, hvor blev alt andet også stillet på stand-by. Det var dog eget valg, da energien måske ikke var på sit højeste.Jeg tror dog, at det var godt til mig. Vi nåede både på Bone's, på biblioteket og i svømmehallen.

Torsdag døde min svogers far af kræft. Det er bare sådan noget, der sætter sig og går gennem marv og ben. Tanken om, at mine niecer skal undvære deres bedstefar og den svære periode de alle har været igennem og skal igennem..det har virkelig gjort mig trist. Jeg har sovet knapt så godt som normalt.

Denne uge har begge niecerne været her fra søndag til i eftermiddags. Jeg er blevet monstersnottet, og så er der begravelsen, der venter i morgen. Og det er jo altid forfærdeligt. Jeg er ikke god til begravelser. Det er svært at stå på sidelinjen hvis man, som jeg, så gerne vil hjælpe, men ikke kan hjælpe med andet end praktiske gøremål og at passe tøserne af og til.

Denne uge har jeg ikke haft tanke på mine aftaler. Jeg har været træt i hovedet. Glemte næsten at sende dagpengekort ind søndag. Det opdagede jeg heldigvis i dag. ikke sjovt at stå uden penge den 1.! Har ikke trænet i 14 dage, og jeg har af egen vilje flyttet nogle møder til næste uge, da jeg absolut intet orkede, andet end at tage mig af niecerne.

Nå, men jeg ville bare give et pip fra mig for at skrive, at jeg håber på, det snart bliver bedre det hele, og at jeg om et par dage igen har fået ro og styr på tingene. Jeg har også et par indlæg jeg ikke har haft tid og overskud til at få skrevet, men det kommer inden for nærmeste fremtid. Sov godt allesammen! ( det ved jeg, at jeg gør, så smadret jeg er, hvis altså næsesprayen giver mig luft nok i nat!)

Ingen kommentarer: