fredag den 5. april 2013

Leona Lewis VIP-aften i The Body Shop

Jeg har før skrevet om kundeklubarrangementer i The Body Shop her og her, fordi jeg simpelthen synes, at de er så hyggelige. Jeg melder mig til hver gang, hvis jeg kan.

I går var jeg igen til en af slagsen her i Herning sammen med to gode veninder. Denne gang var det den nye make-up kollektion lavet i samarbejde med deres nye ambassadør Leona Lewis (sidste år Lily Cole), der skulle vises frem. Vi startede med at få et glas bobler og lidt chokolade, og så hørte vi om The Body Shops værdisæt samt info omkring den nye kollektion.

Kollektionen er limited edition, og er for mig at se lidt en opfølgning af "No Cruelty"- serien fra sidste år. Fælles for dem er, at der bliver lagt vægt på, at der ikke skal testes på dyr.

Og det batter noget. kampagnen og underskriftsindsamlingen fra sidst har virket. Den 11. marts i år trådte en lov i kraft om, at der ikke må testes på dyr i EU. Det synes jeg virkelig er godt. I går skrev jeg igen under for at få resten af verden med. Det kan ikke passe, at dyr skal lide, for at vi kan få en ny mascara.

Kollektionen består af meget pigede produkter fra lipgloss, der har samme farve som jordbærmilkshake, til pink pigmentskygger, blushes og en makeupbørste formet som en blomst.

Der er gjort ret meget ud af designet på produkterne. Især deres blush med moskushjorten, synes jeg er fin. Moskushjorten er valgt som motiv i deres blush, da The Body Shop vil sende det budskab, at de opfandt den "kunstige" moskus, så de ikke er med til at slå moskushjorte ihjel. Endnu en smuk tanke!
Produktet findes i en solpudder med brunlige nuancer samt en decideret blush med lyserøde nuancer. Fælles for dem er, at de består af lidt mere shiny farver, der i kombination giver en smuk glød. Farverne kan også bruges hver for sig til conturing eller highlighter.


Jeg selv fik den smukke milkshakefarvede gloss med hjem. Den er lidt tykkere i konsistensen men klistrer ikke. Desuden indeholder den lidt pebermynte, og dette føles rigtig godt og kølende på læberne.

Tak for endnu et rigtig hyggeligt arrangement til Body Shop Herning - I gør bare et super stykke arbejde :)

1 kommentar:

Birgitte sagde ...

Jeg var til et arrangement i min BodyShop sidste år og købte en glimmer og en blush. Jeg elsker de der arrangementer og hele konceptet, men havde desværre ikke tid i går.