fredag den 15. marts 2013

Apo-rot und beauty!

Jeg har i lang tid overvejet at prøve Sensibio fra Bioderma. Efter sigende skulle den være ultramild og modellernes foretrukne ved store shows, da den efter sigende skulle fjerne makeup effektivt og skånsomt.  Det mest irriterende har været for mig, at skulle jeg prøve Bioderma, indebar det at skulle bestille i udlandet på apo-rot.de og jeg må sige, at jeg har haft nogle forbehold med hensyn til dette! Jeg ikke aner noget om toldregler, forsendelse, returret osv.  og tænk sig hvis varerne ikke dukker op! Så kunne jeg sidde der og prøve på mit gebrokne skoletysk at forklare det. Jeg har senere fundet ud af, at der er et enkelt sted her i DK der er begyndt at sælge Bioderma, men det er stadig 50-60 kr. dyrere end jeg kunne finde det på apo-rot. Jeg fandt også ud af, at det er utroligt nemt at bestille ved apo-rot. Der kommer ikke told i, da det er et EU-land, og overraskende nok kunne jeg faktisk forstå den info de sendte til mig, selvom det er længe siden jeg har haft tysk :)

apo-rot.de har nogle lækre mærker, heriblandt A-Derma, Korres, Bioderma, Avéne, REN og Burt's Bees, og jeg fandt ud af, at nogle af varerne kan købes til en noget bedre pris end herhjemme, så det er absolut værd at kigge efter. Hvis du prøver at hitte rede i valutaomregning, er det nemmeste at have denne side åben ved siden af. Jeg kan sige så meget, at hvis du køber for mere end 40 euro (ca. 300 kr.), er der gratis fragt. Leveringen foregik for mit vedkommende med GLS. Dette var helt problemfrit, og jeg fik varerne efter 3 dage. Med pakken fik jeg også en lille prøve på et vitamintilskud. Dette kan jeg desværre ikke vise, da det er taget ;) 

Jeg bestilte følgende:



Fra øverste venstre hjørne:
1. Bioderma rens til øjne og ansigt (500 ml. for 16,49 euro, svarende til ca.123 kr.)
2. Dr. Junghans varme/kuldepude med kirsebærsten. Kan varmes i mikro eller fryses (5,94 euro svarende til ca. 44,50 kr.)
3. Sagella intimservietter (2 pakker for 2,29 euro svarende til ca. 17 kr.)

I alt kom jeg af med 35,51 euro med fragt inkluderet, svarende til ca. 265 kr. - det synes jeg er meget rimeligt.

Egentlig havde jeg også bestilt nogle smarte varmepads til at sætte på lænden og maven til at dæmpe smerter under menses (sindssygt smart!) men dem må I se, når jeg bestiller igen. Disse havde de nemlig ikke på lager på nuværende tidspunkt. Dette blev løst helt automatisk ved, at apo-rot sendte mig mail om, at varen ikke var på lager, at de desværre ikke kunne eftersende, og at regningen bare ville blive nedskrevet. Jeg kan så prøve at bestille dem igen næste gang, og det synes jeg også bedre om, end at de skal til at eftersende og alt muligt andet bøvl. Alt i alt fungerer webshoppen upåklageligt - det er supernemt! Kan varmt anbefale siden, og vender med garanti snart tilbage igen :)

Har du prøvet at købe ved apo-rot og hvad synes du om webshoppen?

3 kommentarer:

walkinrunout sagde ...

Jeg har ikke lige prøvet apo-rot, men jeg køber tit i udlandske webshops - bare det er i eu, har jeg aldrig haft problemer. Det har jeg egentlig heller ikke fra USA eller Australien, hvor jeg også har købt noget.... der kom bare told og moms på :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Apo-rot kan jeg i hvert fald kun anbefale dig :) jeg ved egentlig ikke, hvorfor jeg ikke har bestilt udenlands før - men jeg har fået blod på tanden. Tit er der er del at spare ;)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Har du for øvrigt links til nogle af de gode sider, du har besøgt? :)