mandag den 18. februar 2013

Skønheder

Folk, der kender mig, ved sikkert udmærket, at jeg elsker beautygejl. I det hele taget kan jeg falde i svime over smukke ting, og dermed også produkter, der gør smuk eller ser smukke ud.
De sidste to måneder, er det blevet til hele fire nye produkter, og det må siges at være rekordmange produkter på to måneder, i forhold til, hvor lidt jeg ellers køber. Der er simpelthen ikke råd. Denne gang synes  jeg dog, at jeg har fået en del for forholdsvis få penge.

Jeg elsker de forårskollektioner, der kommer ud for tiden. Men jeg køber sjældent en hel kollektion. For det meste køber jeg et eller to produkter i kollektionen, jeg er faldet for, og ellers er det tit produkter, jeg bliver anbefalet, der ryger i kurven.

De fire produkter jeg har købt de seneste to måneder er:


Dior Nail Glow



Lancôme Khol In Love i farven Jade Crush



Sleek  i-Palette Shangri La Respect PPQ 
Billedet stammer fra makeuponline.dk
Sleek i-Palette ultra mattes V2
Billedet stammer fra makeuponline.dk

Jeg laver anmeldelse af hvert enkelt produkt for sig (startende med Dior Nail Glow), og jeg regner med, at første anmeldelse er klar i morgen. Jeg har nemlig først bestilt Sleek-paletterne i dag, og vil gerne have tid at prøve dem et par dage.

Er der noget I ønsker, at jeg lægger særligt vægt på i forhold til anmeldelse af de fire produkter? 

2 kommentarer:

walkinrunout sagde ...

Glæder mig til at læse anmeldelserne... elsker nemlig den slags indlæg :-)
Men har ikke lige noget bestemt, der skal lægges vægt på... det er vel produktet der afgør, om der er et punkt, hvor det skiller sig ud fra andre :-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

walkinrunout: Håber du vil synes om at læse indlæggene :)
Jeg mente, om jeg skulle lægge vægt på duft, tekstur eller andet, der kunne være vigtigere frem for andet for folk at læse om ;)