fredag den 1. februar 2013

Partyfredag #16

Efter det lettere deprimerende indlæg for et par dage siden, kan jeg nu sige, at jeg trods alt har haft en rigtig god uge.

Jeg var i går ude og spise dejlig frokost med en af mine bedste veninder. Hun er god til at opmuntre mig når alt ser sort ud, og jeg behøver ikke undskylde, fordi jeg nogle gange reagerer, som jeg gør. Hun forstår bare.
Efter  frokosten skulle jeg videre til fødselsdag ved min kærestes søster. Dejlig eftermiddag og aften med hygge, opvisning fra børnene og skøn mad.

I dag har jeg været ved Ramsdal for at tale om mine jobmuligheder. Selvom de ikke kan hjælpe mig i job, synes jeg alligevel vi denne gang fik en konstruktiv snak om, hvad jeg helt konkret kan gøre. Det var rart og gjorde mig i bedre humør. Jeg har desuden sparet op til en sag fra Desigual, men det kan jeg vise jer i starten af næste uge, men kan sige så meget at det er en kjole, og at jeg er dybt forelsket i den (hvis man kan være det i tøj?)

I aften skal kæresten og jeg ind og se "Hatten Rundt" i Herning Kongrescenter, men inden da, skal vi spise i "Teaterkælderen". Jeg sparede så meget op før jul, at jeg kunne give min kæreste billetter i julegave til showet. Glæder mig meget til at se, om de stadig kan deres kram, for jeg elskede at se "Hatten Rundt", da det var på TV. For at det ikke skal være løgn, så skal vi derned igen i morgen, da kæresten har givet biletter til Kim Larsen. Jojo.. de "rige" har mange glæder :D 

Nu til ugens fredagssang: Mika med Elle Me Dit. Jeg ved den er på fransk, og at nogle af jer måske står af, så snart det er på et andet sprog, men giv den en chance. Der er engelsk undertekst på. Og ja, jeg ved, at det ikke er den bedste fransk-engelske oversættelse, men mit eget skolefransk kan jeg ikke huske længere.  
Melodi samt video kan virkelig gøre mig i godt humør. Håber den har samme indvirkning på jer :)



Skal du noget spændende i weekenden?

Ingen kommentarer: