onsdag den 20. februar 2013

Lancôme in love - Jade Crush

Lancôme er ude med deres nye 2013 forårskollektion med navnet Lancôme in love. Som frontfigur har de valgt Emma Watson, og har, ligesom Dior, fokuseret på det pigede look. Kollektionen består af single øjenskygger, tofarvede blushes, farvet læbebalsam osv. i de klassiske forårsfarver. Hele kollektionen kan ses her

Det der tiltaler mig ved denne kollektion, er deres eyelinere. Jeg har længe hørt om netop disse eyelinere, da de efter sigende skulle være noget helt specielt i forhold til andre eyelinere på markedet, så da jeg så den skønne turkisfarvede udgave for et par dage siden i Matas, måtte jeg have den med hjem.



 















Selve udseendet af blyanten er ikke noget særligt. Jovist er den hvid og ikke sort som den gængse eyeliner og med et sødt påtrykt mønster på, men altså ikke high-tech af udseende. Jeg startede med at prøve lineren på hånden og WOW! Jeg fandt ud af, hvor ultra pigmenteret den er! Desværre kom jeg samtidig til at splatte lineren ud, fordi jeg jo er vant til at skulle trykke forholdsvist hårdt, når jeg bruger en almindelig liner. Denne er overraskende blød (ikke FOR blød) og lækker og glider utroligt let på øjet. Og der er flere gode ting ved denne liner. Holdbarheden er helt vild. Efter 8 timer så den stadig ud som en liner, jeg lige havde lagt:





Intet mindre end imponerende! Blød og lækker, og så holder den stadig så godt? Det kan jeg godt sige, at jeg aldrig har prøvet før med nogen eyeliner.. og jeg synes jeg har prøvet en del. Denne skal fjernes med en god makeupfjerner, for selv efter et bad, sad den der stadig. Jeg har overvejet kraftigt, om jeg også skal have den blå og brune udgave af denne eyeliner. På den anden side tror jeg den blå bliver for 80'er-horror-agtigt til mig, og den brune for kedelig. Den turkise synes jeg passer godt til alle øjenfarver, og den er faktisk allermest skøn, når den bliver brugt alene på øjet efterfulgt med en god sort mascara. Jade Crush måtte gerne blive en del af det faste sortiment efter min mening.

Hvad synes du om Jade Crush?

3 kommentarer:

Tine Lildballe sagde ...

Den er virkelig flot og klæder dine øjne super godt :) måske den skulle flytte ind hos mig også :)

Birgitte sagde ...

Ih jeg er vild med den. Overvejer en selv! Men skal vist osse lige tjekke den brune ud :-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Tine Lildballe: Det tror jeg helt klar den skal ;)

Birgitte: Jeg er også helt vild med den - du fortyder ikke dit køb, er jeg sikker på :)