tirsdag den 19. februar 2013

Dior Nail Glow

Som jeg skrev i går, er jeg meget nysgerrig efter makeup'en fra forårskollektionerne der vælter frem for tiden. Jeg elsker farverne der er lyse, livgivende og håbefulde!
For det meste kan jeg godt gætte mig frem til en del af farvespektret i de forskellige forårslooks (nude, lyserødt, abrikos, lilla, etc.), så medmindre der kommer noget ekstraordinært fedt, køber jeg ikke det store. Sidste år blev det til en læbeglans fra Chanel i farven "Flirt." I år er det dog blevet til et par ekstra sager, og som skrevet i går, starter jeg med Diors Nail Glow.

















Nail glow er en del af Diors forårslook 2013, kaldet Dior Cherie Bow Spring. Hele serien er bygget op omkring lyserøde farver og et eksklusivt piget design. 
Ud over Nail Glow lakken, har Dior har også lavet en lipgloss med samme farve som denne. Umiddelbart var det lakken og lipglossen der fangede min opmærksomhed, så derfor bestemte jeg mig for at købe neglelakken. Så må vi se, om glossen følger med. Der er også andre fede ting i kollektionen, f.eks. deres øjenskyggepenne. Du kan se hele kollektionen her

Første indtryk
Jeg synes farven på lakken er utroligt fin og piget, og netop farven er en af grundene til, at jeg valgte den (-den ligner de slikkepinde jeg fik, da jeg var mindre:) ) På pakningen lover den en "fransk manicure effekt", og at den kan gøre neglene hvidere. Min første tanke var, at den nok ikke ville være stort bedre end en almindelig klar lak, og at det bare er for at give produktet en "wow-følelse", at der er lidt farve i.

Velplejede negle på to minutter
Efter første påføring, blev jeg dog overrasket. Hvor en klar neglelak ikke giver andet end lidt glans, gør denne neglene smukke og sunde at se på grundet den transparente lyserøde farve. Neglene får et lille farvekys, og efter to påføringer, bliver de kun endnu smukkere. Negletippen synes faktisk også hvidere. I det hele taget gør denne lak neglene meget mere velplejede at se på. Lakken er nem at lægge på med den tilpassede børste, der passer perfekt størrelsesmæssigt til mine negle. 
Desværre er lakken ikke en kur for neglene, og derfor forsvinder det velplejede look, når lakken skaller af. Egentlig lidt ærgerligt, for det kunne jo have været lækkert med et produkt, der ikke kun dækker skønhedsfejl men også reparerer. 

Alt i alt er jeg dog utroligt positivt overrasket over denne lak, og jeg synes, at pengene for den er rigtig godt givet ud. Jeg ved jeg kommer til at bruge den meget til hverdag eller til fest, hvis jeg bare gerne vil have pæne negle uden de store dikkedarer.
  
På billedet herunder har jeg to lag lak på:

 
































Hvor kan man købe produkterne?
Dior Cherie Bow Spring-kollektionen kan købes hos Matas. Jeg mener jeg gav omkring 180 kroner for lakken.

Er der nogle af produkterne fra Diors forårskollektion du bare MÅ eje?

2 kommentarer:

Anette sagde ...

Den er SÅ fin, Anja!

Anja Sand Bjerre sagde ...

Anette: Tak søde Anette ;) Jeg er super glad for denne lak - den er for lækker ;)