mandag den 21. januar 2013

ShaveSafe


Jeg var egentlig ekstraordinært heldig i december måned. Jeg vandt nemlig hele to gange, både Clarins fra Beautyspace og så en flaske ShaveSafe, som jeg har hørt omtalt mange steder - og med ros!

Produktet er uden parfume, parabener og farvestoffer og er derfor fantastisk til allergikere.
I flasken, jeg fik, er der 100 ml, men produktet kommer også i en dobbelt så stor udgave. Desuden kan du vælge, om du vil have barberskummet til normal eller sensitiv hud. Jeg vandt den til normal hud.

Jeg har prøvet flasken ca. en måneds tid og kan kun sige, at den lever op til, hvad den lover. Jeg er typen, der meget nemt får røde knopper efter barbering, og dette holder dem virkelig fra døren. Men det er vigtigt, at vaske sig med den de steder man har barberet sig et par gange om ugen, som producenten Shabenaa foreskriver. Det gør en forskel.

Produktet er påført en såkaldt "foamer", der skummer produktet op, så det kommer tættest muligt på den konsistens, man kender fra almindeligt barberskum. Skummet er dog ikke særligt tykt, så jeg skulle lige lære det at kende. Til ansigtsbarbering anbefales man f.eks. sparsomt med vand, og ved barbering af benene anbefales man at tage et ben ad gangen, da skummet kan have en tendens til at løbe af. Dette er faktisk også min eneste anke, for på alle andre områder er det et lækkert produkt. Min hud virker ikke længere tør, irriteret eller rød efter barbering, og denne virkning varer ved. Tilbage mangler jeg at "teste" den på J, da han jo kan være ret konservativ og helst holder sig til sin barbersæbe og -kost, men jeg er sikker på, at han også vil elske den, hvis han prøver den af. Prisen er højere end for et normalt barberskum, men det vil helt klart være dette jeg tyer til fremover. Virkelig lækkert produkt! Tak, Frk. Fregne :)

Shavesafe kan købes her og koster 99,- for 100 ml samt 199,- for 200 ml.

ShaveSafe 100ml
Billedet er fra Shavesafe.dk

3 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Jeg har flere gange overvejet den... men den er lidt dyr. Har derfor lige købt en Gilette skum med Olay creme i også (fra Matas). Så må vi se om den er god :-)
PS. Var det ikke Clarins du vandt?

Anja Sand Bjerre sagde ...

Birgitte: åh JO! Jøsses altså.. det er rettet nu, men når først jeg har skrevet noget forkert én gang, ja så sidder det vidst bare som en fejl på harddisken :D

Tine Lildballe sagde ...

Birgitte: Den er lidt pebret ja, men absolut pengene værd i mine øjne. Og jeg er ellers virkelig nærig med den slags :)