fredag den 11. januar 2013

Partyfredag #13

Denne fredagssang har jeg valgt, da den har siddet i hovedet på mig, lige siden jeg var til Sport 2012 i Boxen i lørdags. Det er Alphabeats nye single "Show Me What Love Is" - og selvfølgelig er den jo særligt udvalgt, fordi jeg var der - lige der oppe på én af rækkerne - totalt surrealistisk! :D Stine Bramsen stod på et plateau på en gaffeltruck og skulle køres hen til scenen. Jeg er stadig sindssygt imponeret over, hvor fokuseret hun var. Jeg ville selv have rystet i bukserne af skræk. Vi andre var en smule bekymrede :D
 
Anyways, så synes jeg du skal fyre op for lyden og nyde den glade musik. Alphabeat formår virkelig at sætte en stemning! God weekend :)


Videoen er fra Alphabeats danske hjemmeside: www.alphabeat.dk

2 kommentarer:

Sofies closet sagde ...

Den er altså også god :D

http://www.bloglovin.com/blog/3663625/sofies-closet

Anja Sand Bjerre sagde ...

Sofie: oh yes- en rigtig ørehænger :D