fredag den 7. december 2012

Ugens gang

Kære blogfollowers.

Denne uge er gået så hurtigt med alle mulige praktiske ting, så der har slet ikke været tid til at blogge. Det gør jeg så noget ved, ved at jeg smider de indlæg ud i dag, som jeg ellers ville have postet i løbet af ugen. Jeg håber I finder det ok?

Denne uge har jeg frem for alt gjort noget ud af, at få pyntet ordentligt op til jul. Jeg synes ugen er gået super hurtigt, og jeg har haft forbasket travlt med besøg hos veninder, at bage, at være til stilleaften i svømmehallen, at gøre rent, handle ind, vaske tøj osv. osv.! Men NU må det gerne blive jul for mit vedkommende - jeg synes jeg trænger til afslapning og at være sammen med familien:) 


Er du ved at være klar til julen?

1. Julenissen har fået sin faste plads i lænestolen
2. Nye fyrfadshuse fra Rema1000 (hvis man ikke har råd til at give flere hundrede kroner for Kählers)
2. Nissepigen er på plads i vores gang 
4. Lækre hjemmebagte vanillekranse med MASSER af vanille
5. Vores smukke juletræ i gården
6. Ristede mandler med hvid chokolade og lakrids (mums)
7. mere julehygge 
8. Snedækket syn fra vores lejlighedsvindue i forgårs
9. Kalendergavenissen er på plads og venter på julekort (dem der hænger der er fra sidste år :D)


5 kommentarer:

Tine Lildballe sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud :) Vi har også fået pyntet op og nu må dagene gerne bare gå. Jeg må indrømme, at jeg virkelig nyder at være ledig lige pt. Jeg får mere udbetalt end da jeg var på SU og har tid til at julehygge. SCORE!

(Bortset fra det, så er det jeg ønsker mig allermest til jul et job! Men man kan jo lige så godt nyde tiden derhjemme indtil da!)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Tusind tak, Tine :) jeg synes også, at det er kommet til at være helt hyggeligt. Ugerne er for mit vedkommende bare strøget afsted på det sidste, så søer stadig ved at opdage, at det er december. Kender du det?

Jeg har gået ledig 1 1/2 år nu, så det er ikke helt så spændende mere for mig.. Der begynder jo at være stress på, så mi ønsle i år er også et job! Men ja, vi skal huske at nyde tiden derhjemme med julehyggen :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Sorry for stavefejlene.. Glemmer altid at en iPad ikke er helt så nem alligevel at skrive på :)

Birgitte sagde ...

Kære Anja - kommer du ikke også over på Instragram med dine billeder? :-)
Og tillykke med præmien ovre fra Anette. Bare det var mig :-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Birgitte: søde Birgitte - jeg prøver lige at finde ud af det der med Instagram - så skal jeg nok lade dig det vide ;)
Og mange tak! Jeg er MEGET spændt på at se, hvad jeg får tilsendt fra hende Anette :)