mandag den 17. december 2012

Perfect Gold - update

Hej alle!

Jeg håber, at I har haft en dejlig weekend og er klar til en ny udfordrende uge? 
Jeg selv havde den mest fantastiske weekend, hvor kæresten og jeg så "Hobbitten", hentede juletræ og hyggede helt vildt. Det trængte vi bare til.

Kan I huske, at jeg var meget i tvivl om her, hvilken guldneglelak jeg skulle købe? Jeg er jo også en smule nærig (indrømmet), så det huede mig ikke rigtig at skulle give over 100 kr. for en neglelak med guld. Jeg vidste nemlig ikke, om jeg ville komme til at bruge den. Nogle gange kan jeg godt få en idé om, hvad der ville være smart, og så bliver det ikke lige helt sådan, når jeg prøver det på mig selv ;)

Jeg var forbi H & M for nogle dage siden, og der faldt jeg over et par virkelig flotte lakker til 30 kr. for et sæt! Det blev hurtigt hevet med hjem. Sættet fandtes også i rød og sølv, men den guldfarvede var den, der tiltalte mig mest. Og her er så resultatet:


Undskylder at lakken ikke er renset ordentligt af i siderne, men det var det bedste billede af dem jeg tog :)
Der er lagt et lag Sally Hansen underlak, et lag guldlak, et lag guldglimmerlak og et lag Sally Hansen Insta-dry toplak. Det blev lagt på i fredags og i dag er de stadig perfekte.

Hvad siger I? er det ikke bare et sæt smukke lakker til de penge? :)

4 kommentarer:

Tine Lildballe sagde ...

Det kunne godt være, at man lige skulle fordi H&M ;)

walkinrunout sagde ...

De er super flotte - jeg kan godt lide guldlak.. især her i julen :-)

Birgitte sagde ...

Guld er ikke mig, men jeg er vild for at få fat i L'Oreal's grå diamantlak til 30 kr., men jeg tror de er udsolgt de fleste steder :-(
PS. Hvad synes du om Hobbitten? Jeg synes den var rigtig god :-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Tine: Jeg tror helt klart, at du skal forbi H&M :D

walkinrunout: Jeg tænkte det også mest som en julelak - netop derfor huede det mig ikke at skulle hoste op med 100-125 kr. :D

Birgitte: Normalvis er jeg også mest til sølv. snart alle mine smykker er sølv og mit julepynt er meget sølv.. men på det seneste har jeg også kunne se det smukke i guldsager :) Jeg synes for øvrigt at Hobbitten var SUPER! Dog vidste kæresten og jeg ikke, at den var i flere dele, så vi gloede lidt fordi den sluttede hvor den gjorde *DOH!* Så hedder det de næste par år til december!... ;D