fredag den 7. december 2012

Partyfredag #9 - Christmas edition



GLÆDELIG 7. december! :)

Jeg har valgt, at fredagssangene hele denne måned skal være noget julet - vi skal jo gerne have alle i julestemning inden den 24., ikke? :) 
Jeg har valgt to gode gamle musikeres bud på julehits, og ved I hvad? Jeg synes faktisk de gør det ganske glimrende!

Jeg håber inderligt, at jeg fra næste uge har mere tid og overskud til at få skrevet nogle gode indlæg! Denne uge har jeg virkelig følt, at jeg var på et tog, der kørte for hurtigt forbi. 

God fredag allesammen !

Er der for øvrigt emner du gerne vil have mig til at tage op? :)

5 kommentarer:

Tine Lildballe sagde ...

Åh jeg eeeeelsker julemusik! Har nærmst hørt det uafbrudt den sidste uge! Synes absolut også, at det er et par gode sange du har fundet frem :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Trine Lildballe: jeg elsker det også ! Radiosoft.dk har kørt meget hjemme ved os - og tillige har Spotify med julelisterne :)
Er glad for at høre, at der er nedre end mig der er med på sangene;) god weekend, Trine!

Anja Sand Bjerre sagde ...

Og der skulle jo selvfølgelig stå TINE og ikke Trine:) redaktionen beklager :)

Tine Lildballe sagde ...

Redaktionen er tilgivet ;) Min svoger kaldte mig så sent som i går TinA, så er vant til det ;)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Tine: Tak - det er redaktionen glad for :D