lørdag den 22. december 2012

Partyfredag #11 - Christmas edition

Pyha, sikke en uge det har været! Jeg har haft så meget at se til, at jeg knapt har opfattet at endnu en uge er gået. Ender altid med at blive lidt småmelankolsk lillejuleaften, fordi jeg synes tiden bare er gået alt alt ALT for hurtigt.

Kæresten gik på juleferie i går og vi kørte til Nordjylland og besøgte gode venner, og i dag har vi været til juletamtam ved et andet hold venner, derfor får I desværre først partyfredagssangen nu -beklager. 

Da der bliver rigeligt at se til de næste par dage, vil det desværre nok være begrænset, hvor meget jeg kommer ind og skrive til jer. Skal dog nok lige skrive en lille julehilsen ;)
Dagens sange er et par af de gode vi synger om træet juleaften. For mig er det bare ikke jul uden at vi har sunget at par af de skønne sange.


Hvilke sange synger I juleaften?

2 kommentarer:

walkinrunout sagde ...

Tak for sangene og rigtig glædelig, dejlig jul Anja :)
Kram!

Anja Sand Bjerre sagde ...

Hvor er du bare sød, Lise. Rigtig meget i lige måde - jeg håber du får en helt fantastisk aften i morgen o<|:o)