fredag den 7. december 2012

Lola Ramona Lagersalg i Herning!

Hej allesammen!

Jeg er her lige for at komme med en super nyhed til jer, der bor i Herning og omegn. Det er netop kommet mig for øre, at Lola Ramona holder lagersalg i Herning IDAG!Da jeg selv er helt tosset med Lola Ramona, skal jeg i hvertfald ned og kigge på, hvad de har (ikke at jeg har råd til at købe noget).

Lagersalget kan findes på Fonnesbechsgade16 i Herning fra 14.00-20.00 i dag! 

Flere informationer kan ses her

Ses vi? :)



UPDATE: Er lige kommet hjem fra lagersalget og kan sige så meget at vi her i Herning fra februar er så heldige at få vores helt egen Lola Ramona skobutik - OH happy day, hvor er det fedt :D

2 kommentarer:

Katrine B sagde ...

Ej, hvor er det dog irriterende, man bor så langt væk og har så lidt penge, når man er så vild med Lola Ramone!!

Katrine B
http://megetvoksen.bloggersdelight.dk

Anja Sand Bjerre sagde ...

Katrine B: jeg var også helt vildt misundelig over, at det kun var København der havde chancen, men nu er det åbenbart nået hertil - yay! :)