torsdag den 13. december 2012

Læbelækkert

Frosten har regeret i ugevis og frost er lig med tør hud der ligner sandpapir. Mine læber er flagetørre og sprækker ved det mindste. Kæresten tyer til den blå Labello. Men den har jeg aldrig forstået. Labello indeholder nemlig vand. Det svarer til at du slikker dig på læberne hver gang du smører læberne med den.. Og vi ved godt allesammen, hvordan læberne bliver af at slikke dem for meget, ikke? TØRRE og irriterede.

Jeg har nogle helt klare favoritter når det drejer sig om at fugte læberne. Den nyeste blandt disse er Decubals Lips and dry spots balm til 60 kr. Og den er meget drøj i brug. Men alle de andre viste produkter herunder har jeg rigtig gode erfaringer med. Husk at eksfoliere læberne med et frottehåndklæde eller en fugtet tandbørste - så trænger produktet bedre ind.

























Hvad er dit favoritprodukt når det gælder læbepleje?

8 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Mentholatum - den i bøtten. Bruger et tykt lag, som jeg påfører inden jeg skal sove. Så har jeg de blødeste læber om morgenen...

walkinrunout sagde ...

Ole Henriksen african red tes exfoliating lip salvation... den er alt i et og jeg synes den er super god.

Lullumut sagde ...

Jeg er stor fan af både Decubal her og eos :-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Birgitte: den i bøtten bruger jeg også meget. Super produkt til tørre læber, røde næser, mv. 😊

Walkinrunout: jeg har hørt meget godt m de, men er det ikke lidt irriterende a man kan live ved a mærke skrubbekornene i den?

Lullumut: troede aldrig jeg ville komme til at bruge andet end Mentholatum, men Eos er super og Decubal er den nyeste i samlingen, da jeg først købte den for et par dage side. Men NØJ hvor er jeg positivt overrasket!

Anja Sand Bjerre sagde ...

Sorry for stavefejlene folks. Sæt selv bogstaver ind hvor de mangler. Skal vænne mig til at skrive på iPad 😀

Tine Lildballe sagde ...

Jeg er forelsket i Eos i øjeblikket, efter at have vundet en håndfuld :) Før var det Diors Creme de Rose der gjorde mine læber lækre! Den kan absolut anbefales, selvom den er dyr.

Anja Sand Bjerre sagde ...

Tine: Jeg kan godt forstå din forelskelse i EOS. Min favorit er den grønne med mint :) Og tillykke med gevinsten -det var jo skønt!
Creme de Rose fra Dior har jeg hørt om. Er den meget fedtet?

Tine Lildballe sagde ...

Flot af mig først at se NU at du har spurgt om noget :p Jeg bruger den mest som "nat-pomade" da den hurtigt bliver lidt voldsom i det. Tager jeg et godt lag på, så kan jeg stadig mærke den dagen efter. Men den fungerer også i løbet af dagen, man skal bare passe lidt på med doseringen, da den er noget fedtet i det :)