søndag den 23. december 2012

Glædelig jul

Hej allesammen.

Det har været lidt af en gyser i dag. Kæresten og jeg skulle køre i 1 time ned til mine forældre.. yikes - det var lige lidt FOR spændende i dette vejr! Vi så flere biler i grøften og en enkelt væltet bus! Heldigvis havde vi god tid og kørte meget forsigtigt herned og nu er vi her. Skøn følelse.

Da jeg ikke ved, hvor meget eller lidt tid jeg får til at skrive herinde i morgen aften, vil jeg hermed ønske jer og jeres kære en rigtig glædelig jul! Jeg skal nok vise jer gaver osv. en af juledagene.

Jeg vil også gerne have lov at sige, at jeg sætter ufatteligt meget pris på jer, mine læsere! Bloggen er en god beskæftigelse for mig, men det bliver bare SÅ meget mere fedt at skrive indlæg, fordi I læser med og slår kommentarer op. Tak for det :)

Jeg ønsker, at julefreden må sænke sig ved hver og én af jer.

De varmeste juleknus fra mig o<|:o)

Hvordan skal du holde jul?



5 kommentarer:

Tine Lildballe sagde ...

Godt I kom sikkert frem. Jeg var heldigvis trygt plantet på en sofa hos svigerfamilien under snestormen! Det er også her her jeg skal holde jul. Første gang med jul uden min egen familie! Sikke voksen jeg bliver :)

A + K = ♥ sagde ...

Sikke et fint træ :D Rigtig glædelig jul.

- Anne

Anja Sand Bjerre sagde ...

Tine: Jeg er også glad for at vi kom sikkert frem. I bagklogskabens lys skulle vi have ventet til i dag, men vi troede seriøst ikke, at sneen ville være så meget væk i dag:) Jeg håber du får en skøn første jul ved "svigerne" :)

A + K=<3: Mange tak ;) Vi har også nydt det meget de sidste dage. :) Håber du får en god jul!

Birgitte sagde ...

Glædelig bag-jul Anja :-) håber I har haft nogle skønne dage...

Anja Sand Bjerre sagde ...

Birgitte: Rigtig mange tak :) Vi havde en skøn aften - og dagene her bagefter har budt på familiebesøg og julefrokoster, så har slet ikke haft tid til at fortælle - men det kommer! :D Havde du en god aften?