fredag den 28. december 2012

Et sikkert tegn på at man har holdt ferie..

er at ens Bloglovin venter med 117 ulæste indlæg (bogstaveligt talt 117!)


















Jeg er (igen) kun hjemme for en kort bemærkning. Denne gang 1½ dag, inden jeg og J kører op til min søster og hendes familie og fejrer nytår. Jeg lover at vise gaver og fortælle spalte op og stolpe ned om alt hvad jeg har oplevet når vi rammer januar, men indtil da står den på afslapning på sofaen (med pizza sæ'fø'li'), tøjvask og træning inden nytåret vinder indpas. Og så selvfølgelig "rundstyk'" fra mig fordi jeg ikke får skrevet noget særligt herinde for tiden. Julen har overmandet mig på en god måde, men tid har der ikke været meget af. Bær over med mig :)

Hvor skal du fejre nytår henne?

3 kommentarer:

Tine Lildballe sagde ...

Haha jeg kender det! Min så nogenlunde ligesådan ud efter julen. Og jeg havde endda læst lidt løbende på mobilen.

Jeg skal fejre nytår med min kæreste, vores bedste venner, deres datter og så en fælles veninde. Det bliver SÅ hyggeligt :)

walkinrunout sagde ...

Vi skal være sammen med vennepar (som vi har været de sidste ti år..... if it sint broken... dont fix it)
Godt nytår til dig søde Anja :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Tine: Jeg havde også læst lidt på mobilen, men det hjalp egentlig ikke super meget :D Håber du havde en super nytårsaften!

walkinrunout: Lyder simpelthen så hyggeligt! Også et godt nytår til dig, søde Lise!