torsdag den 29. november 2012

Sparkles

Når man, som jeg, ikke har de store penge til nyt tøj, sko osv., må man finde andre udveje. Jeg synes især det har været svært at finde noget i år til julefrokoster, juleaften og nytår, uden at det ripper hele kontoen. Nej, så er det godt, at jeg har fundet en butik som Magpie Lane der ligger inde med fede kjoler og toppe til næsten ingen penge. 

Med det samme jeg trådte ind i butikken for et par dage siden, faldt mine øjne på en skøn kobberfarvet sag, der blev min for 200 kr.! Til den pris er jeg ikke sikker på jeg vil kunne få noget så pænt andre steder. Den er meget let i stoffet og med kobberglimmer. Og så har den en drapering i hals/brystdelen, så stoffet falder som et vandfald. 
Fra starten havde den skulderpuder, men dem fjernede jeg, da jeg synes jeg er bredskuldret nok i forvejen. Og så skal jeg have en sort underkjole indenunder, da den er en lille smule gennemsigtig i det øverste stykke, hvis man står i det forkerte lys. Men for mig gør det intet. Jeg føler jeg har fundet KJOLEN. 
Desværre gjorde lyset på kontoret, at billedet ikke yder kjolen retfærdighed, men jeg er sikker på I kan forestille jer, hvor skøn den er :)

Her er vidunderet:


2 kommentarer:

Lise sagde ...

Den er rigitg flot - og skøn pris ;-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Lise: Mange tak - jeg er også utroligt glad for den. Prisen var rigtig god, og ellers ville min pengepung nok have sagt stop. Som arbejdsløs er det ikke lige penge man har flest af ;)