mandag den 26. november 2012

Perfect gold?

Hej allesammen! 

Håber I har haft en god weekend og er klar til en ny uge?

Jeg er ikke 100% på toppen i dag, men det skal ikke forhindre mig i at blogge lidt fra sofaen, hvor jeg prøver at få has på en dårlig hals og for lidt søvn det sidste stykke tid.

Jeg har i dag tænkt mig, at jeg skulle have jeres hjælp til en neglelaksting. Jeg er på jagt efter en super flot guldlak. Den skal være dækkende (dvs. ikke en klar lak med guldstykker i), samt med guldstykker, eller lidt shimmer, i. Og så skal den være GULD - ikke over i det gullige.

Indtil videre har jeg fundet disse eksempler, men de er meget svære at blive helt kloge på inden man selv har dem på fingrene. Så nu må jeg høre: 

hvilken lak synes DU er den perfekte guldlak??




1: OPI - Golden Eye
2: Deborah Lippmann - BoomBoomPow
3: Essie -  As Gold As It Gets
4: China Glaze - Champagne Bubbles
5: FNUG - Golden Stiletto

9 kommentarer:

Camilla Gad Krogsgaard sagde ...

Nr. 2 fra højre...

Camilla Gad Krogsgaard sagde ...

Ups mente venstre..haha... Den som hedder Deboran...

Anja Sand Bjerre sagde ...

Jeg synes også den er rigtig fed, men kan ikke finde ud af, om det "bare" er en klar lak med guldstykker i.

Birgitte sagde ...

Hvad med guldlakken fra depend? :-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Birgitte: Den er faktisk også vildt flot.. og til min pengepung:) Er selve lakken som glitteret er i også guldfarvet, ved du det?

Tenna sagde ...

Jeg har selv guldlakken fra Essie, og der er der tale om en klar neglelak med guldstykker i.
Så er du advaret. ;)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Tenna: Tusind tak for advarslen. Og tak for kommentaren :) Det kan være rigtig svært at se på flasken om det "bare" er en klar lak med glitter, da guldstykkerne godt kan ligge tæt. Men jeg foretrækker bare en gennemfarvet guldlak med glitter.

Birgitte sagde ...

#Anja - ved jeg desværre ikke. Du må en tur i matas ;-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Birgitte: ja, der er vidst ingen vej udenom :)