torsdag den 1. november 2012

Jul i november?!

Eller bare derhen af? ja, jeg kunne simpelthen ikke dy mig for at tage to af disse med hjem, da jeg så dem i søstrene Grene:

Jeg undskylder den DÅRLIGE kvalitet - taget med min telefon
Jeg synes simpelthen de er humor på højt plan. Kønne kan man nok egentlig ikke kalde dem, men de er hyggelige, og det var det, der talte i min bog. Med min barnlige nysgerrighed, skulle det ene prøves af med det vuns:




USB-juletræet skifter farve (rød, grøn, blå, lilla) og jeg tror det kan sættes til alle typer computere. ALT det for bare 25 kroner! :D Juletræ nummer to skal nok bruges til pakkespil eller andet gejl når den tid kommer. Nu kan den søde juletid bare komme an - selvom det i mit hoved stadig er LIIGE tidligt nok at tænke på jul.. USB-træet her må også pænt vente med at lyse til december :)

Hvilket stykke julepynt er det mest grimme du har købt/lavet?


3 kommentarer:

walkinrunout sagde ...

Uhh der er vist meget.... men jeg vil hellere fortælle, at jeg faktisk også har købt julepynt i år - i efterårsferien i Frankrig fandt jeg det mest nuttede hvide elgehoved... Det skal på juletræet om halvanden måneds tid :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Ih altså, Lise - det elghoved der vil jeg bare rigtig gerne se - håber du tager et billede af dit juletræ til den tid :)

Conni Nørskov sagde ...

Tror faktisk ikke jeg har noget julepynt tilbage, som jeg selv har lavet..? Eller måske har jeg, og så har jeg bare lykkeligt glemt det! Men ét er sikkert - jeg skal ikke spille pakkespil med dig! Har en gang vundet netop sådan et træ dér i pakkespil, og du har fuldstændig ret - kønne er de altså ikke! :)