onsdag den 28. november 2012

Ballonskipper


For noget tid siden vandt jeg denne halskæde ved søde Alexia Dahl. Og siden har jeg skammet mig grueligt over, at jeg ikke har fået lavet en indlæg med den skønne præmie - for skøn, det er den virkelig. Den forestiller en luftballon med en kanin om bord, og er pyntet med den fineste emalje samt glitterstene. I love it!

Jeg synes halskæden er nok i sig selv, det er den man skal lægge mærke til, så jeg har valgt at sætte den sammen med et ret neutralt sæt i dag:





Halskæden er fantastisk :) Den tiltaler virkelig barnet i mig. Tusind tak for den fine gave, Alexia!

Hvad synes du om halskæden, og hvordan ville du style den?

3 kommentarer:

walkinrunout sagde ...

Den er rigtig fin og speciel :-)

Alexia sagde ...

Ihhh den er fin!! :) Stort tillykke!

Anja Sand Bjerre sagde ...

Tak, begge to :) jeg er også bare super glad for den! Det er en halskæde ikke alle har, og de er mega fedt :)