onsdag den 24. oktober 2012

Hvis pengepungen tillod det #2

Jeg er udpræget en jeans-pige. Derfor er det også det jeg ønsker mig for tiden - et par lækre velsiddende jeans, en fed top med masser af farver, og et par behagelige lange støvler. Som modreaktion til al det grå, brune og sorte, der altid er i efteråret og vinteren, vil jeg helst have noget farverigt på - for det er bare gråt nok i forvejen på denne årstid!

Jeg ville egentlig også have haft en del cardigans med på denne Polyvore, men da jeg ikke kunne begrænse mig, så må de cardigans altså vente til næste omgang. Jeg elsker mine lange cardigans, som jeg kan putte mig i, og man kan få mange fede af slagsen.

De fleste af tingene på denne planche er fundet på Dorothy Perkins og Zalando.dk og vil du læse mere om de enkelte stykker, kan du bare trykke på det nedenfor.

Hvad har du en craving for for tiden?


4 kommentarer:

Anette sagde ...

åh kære Anja, jeg har cravings for ALT fodtøj...støvler, sko, støvletter...bring'm on.

walkinrunout sagde ...

Jeg ved godt det er lidt off-season (men jeg kan se at jeg ikke er den eneste)
Jeg er helt besat af at finde t-shirts lige pt.

Anja Sand Bjerre sagde ...

walkinrunout: Du er så absolut ikke den eneste :) Og man kan godt forsvare køb af fede T-shirts, når man bruger cardigans over :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Anette: Ja, der findes simpelthen også meget skønt fodtøj derude, så jeg er helt med på vognen! :)