torsdag den 25. oktober 2012

How RUDE!

Jeg har i noget tid gået og luret lidt på butikken RUDE, der ligger i København, da jeg har set dem omtalt på mange blogs jeg læser.

Og er du gal, hvor har de bare mange fede ting, ud at dømme fra såvel deres hjemmeside som deres Facebookside ! Her er tøj, smykker, sko og accessories, som man ikke finder tilsvarende andre steder. Og så ser deres tøj utroligt lækkert og behageligt ud. Tøjet må jeg vente med at prøve, til næste gang jeg kommer til København. Der var dog et enkelt item jeg måtte bestille hjem i 4 eksemplarer - og efter 4 dage nåede det frem. Kan du gætte, hvad det er?




Jeg er virkelig faldet for deres clutches! De er ikke i ægte læder, men til gengæld koster de kun 69 kr. stykket og de findes i et utal af farver. Jeg elsker de fire farver, som jeg har valgt (sort, petrol, gul og pudderfarvet) og især er det en smuk lille detalje, at foret er orange! 



Og hvad skal jeg så bruges disse clutches til? Tja, indtil videre bare til at have alt mit skrammel i - for der er jo god plads i dem. Jeg påtænker at bruge dem enkeltvis til at mikse og matche med, og ellers kan man også bruge dem som ekstra opdelere i sin skuldertaske. Finder jeg ud af, at jeg ikke skal være den heldige ejer af alle 4, ja, så kunne det måske godt være jeg giver en væk i gave.. men nu skal jeg lige have lov at overveje. Jeg er sådan set forelsket i dem alle 4 :) Vil du læse mere om disse clutches eller se flere billeder, kan du tage et kig her her eller her

Kender du RUDE og ønsker du noget særligt derfra?

7 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Kender slet ikke RUDE, men skal helt klart forbi. De er virkelig fede :-) og super pris!

Anja Sand Bjerre sagde ...

Jeg skal også SÅ meget forbi næste gang jeg kommer til staden ;) Jeg troede faktisk sådan en clutch kostede 300 eller lignende første gang jeg så den.. og så koster den 69,- ja, ved du hvad, så kunne jeg jo ikke lade være at købe flere ad gangen :D

Nanna sagde ...

Wow, det er da super billigt. De ser ret cool ud, og det er da lækkert at de kan fås i så mange farver :-)

Birgitte sagde ...

#Anja - jeg har været inde på deres side, men kan ikke finde en web-shop. Hvordan bestilte du dine clutch?

Anja Sand Bjerre sagde ...

Nanna: Ja, det er nemlig super billigt - kunne heller ikke lade være at købe 4 :)

Birgitte: Jeg ringede over til dem og spurgte pænt, om jeg kunne bestille disse clutches og lave en bankoverførsel - de er virkelig søde at tale med, så mon ikke det kan lade sig gøre? :) God weekend!

Mette sagde ...

Sikke nogle fine clutches! Er vild med farverne :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Mette: Mange tak :) Jeg er også helt vild med dem!