onsdag den 31. oktober 2012

HIP HURRA!

Jeg har fået den skønneste mail om, at jeg har vundet denne overfede halskæde: 



Billede fra http://alexiadahl.com/2012/10/give-away-den-fineste-halskaede-med-luftballon/


Det er SÅ meget min stil med den fine emalje, stenene og den skønne lille kanin! Jeg kan godt lide, at den er så anderledes, og at der er noget farve på den. Barnet i mig har jublet siden jeg fik vindermailen :)

Jeg er sikker på, at denne lille søde kanin vil peppe ethvert småkedeligt hverdagssæt op gennem efteråret og vinteren. Og så synes jeg for øvrigt, at du skal tage og læse med hos Alexia Dahl - hun har altid noget spændende at berette... og den fedeste tøjstil. TAK Alexia! Jeg glæder mig SÅ meget til at hænge kæden om halsen! :)

Hvad har den bedste oplevelse været for dig i dag?

7 kommentarer:

Ditte Tanggaard sagde ...

Stort tillykke Anja. Jeg synes også den lige er dig med alle de glade farver :) Knus og tillykke kram herfra

Anja Sand Bjerre sagde ...

Ditte: Tusind tak Ditte-pigen :) Glæder mig meget til at se den IRL. :)

walkinrunout sagde ...

Tillykke! hvor er den flot :-)

Birgitte sagde ...

Tillykke Anja :-) Du flasher et billede med et outfit den passer til her på bloggen ik'? ;-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

walkinrunout: Mange tak - jeg synes også bare den er helt vildt sød. Glæder mig til at tage den i brug :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Birgitte: Jeg skal prøve at huske det. Nu er det jo ikke fordi jeg ligger inde med nyeste mode (-det er der ikke penge til), men jeg skal nok prøve og mikse og matche et sæt :)

Alexia sagde ...

og kan glæde dig med den er afsendt idag fra København, så håber da du har den imorgen :)