onsdag den 8. august 2012

På 'en igen!

Hej allesammen.

Så er jeg tilbage frisk og udhvilet bag skærmen! Jeg vil dog være et skarn, hvis jeg ikke kunne sige, at jeg ikke godt kunne bruge et par dage mere, for i går var det depri-tirsdag (ja, sådan har jeg valgt at navngive dagen før hverdagen igen starter - denne gang en tirsdag, men det plejer at være søndag). Jeg ved ikke helt hvad det er med mig og sidste dag før ferien er slut - måske har jeg egentlig bare haft det så helt over-the-top fantastisk denne ferie, at jeg bare ville ønske den kunne fortsætte. Jeg synes virkelig ikke jeg er mindet på jobaktivering, jobsøgning og hele den trummerum igen. Men jeg håber jeg bliver lidt mere positivt stemt, når jeg får startet op.

Jeg håber, at I alle har haft en helt fantastisk ferie med dem I holder af? Under alle omstændigheder vil der fra mig nu igen komme indlæg - jeg håber du følger med? :)

Er der bestemte emner du gerne vil se mere af her på bloggen?


Kære ferie: skal vi ikke lige være kærester igen? ;)

1 kommentar:

Walkinrunout sagde ...

Sådan havde jeg det også tidligere.... især når man havde været på ferie ... hjemmefra. Når jeg kom hjem var jeg faktisk lidt surmulet - helt uden grund.
Jeg synes dog ikke jeg har det sådan længere - måske er det fordi jeg har fået børn, og hverdagen er hyggelig, tryg og sat i system ;) eller også er det fordi jeg er blevet mere opmærksom på goderne ved ferier... og derfor allerede begynder at glæde mig til næste ferie, lige når den ene slutter :)