onsdag den 15. august 2012

How to...?

Hej kære læsere :)

Så er jeg tilbage lidt med en opfølgning på mit lak-eventyr fra i går.  Som jeg skrev, fandt jeg en lak fra OPI med holografisk glimmer og sølvglimmer i kaldet " Save Me". Og ironisk nok, er det hvad jeg har lyst til at sige efter jeg har prøvet at lægge den på: SAVE ME! :)

Jeg synes ikke den bliver fantastisk flot at bruge for sig selv - det nærmest klumper sammen, og sølvfarven bliver ikke "tæt". Jeg har også prøvet at lægge den ovenpå "Mint Candy Apple" Fra Essie, men der synes jeg den kan komme til at dække lidt for meget. Er meget tæt på at have fortrudt mit køb, men sætter min lid til jer, søde læsere. For det holografiske glitter er jo RET fedt, hvis det bliver lagt korrekt :)

Har I et godt tip til, hvordan jeg kan bruge lakken så det kommer til at se godt ud?

3 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Når jeg selv har kig på en neglelak, starter jeg altid med at google swatches af den; godt nok risikerer man, at der kommer mange forskellige resultater op, fordi meget afhænger af fotografen, lyset og ikke mindst skærmindstillinger. Men jeg synes alligevel, det er en god måde at danne sig et indtryk af en lak. Derudover er der også god mulighed for at få tips til, hvordan folk har brugt lakkerne. Jeg kunne godt finde på at afprøve denne her ovenpå en sort/meget mørk lak, men det afhænger naturligvis også af, hvad resultat du ønsker. Min absolutte favoritlak, når det skal være sølv, er Goshs "silver" nr. 555. Den er sindssygt flot i sig selv og dækker helt fantastisk! Så hvis det er et rent sølv-look du går efter, kunne du måske bruge den som bund, og så OPI ovenpå? Ved godt, at så skal du ud og købe en lak mere, men hvis du generelt kan lide sølvlak, tror jeg bestemt ikke du fortryder! ;)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Conni: Set i bakspejlet skulle jeg nok også ahve den set på først..men jeg stod der i butikken..og så så den jo bare så smuk ud i flasken :D Jeg tror du har helt ret i, at den vil gøre sig godt ovenpå en sort eller meget mørk lak (eller sølv) - tak for tippet. Det må jeg afprøve! knus fra mig :)

Conni Nørskov sagde ...

Haha, mit tip var også mest ment med henblik på de dage, hvor verden drejer den rigtige vej rundt, og man har masser af tid og overskud! :) Langt de fleste af mine egne lakker er altså købt mere eller mindre spontant, så det med at google dem først er primært noget jeg bruger, når jeg alligevel sidder og surfer, eller det er en lidt dyrere lak jeg har kig på! Held og lykke med det, og ellers må vi finde på noget andet; jeg har sjældent mødt en lak endnu, der ikke kunne bruges til et eller andet! ;)