onsdag den 15. august 2012

HJÆLP!

IH altså! 

Jeg beklager MEGET at min side ser ud som den gør. Jeg installerede Google Translator på min side i går, og siden har min header og side generelt været helt til rotterne.. man kan jo ikke se hele overskriften :( Nu har jeg slettet Google Translator igen og prøvet at redigere bredde på både blog og sidebar, men jeg kan STADIG ikke få det til at passe..! Er der nogen genier der ved, hvordan jeg laver dette om - jeg vil bare gerne have min blog tilbage som den var før ;(

UPDATE: Siden ligner vidst nogenlunde sig selv igen..? Synes dog stadig, at målene ikke er helt som før. Gode råd modtages gerne, men indtil videre er jeg ok tilfreds.. håber I også er? :)

4 kommentarer:

walkinrunout sagde ...

Hej Anja
Jeg synes nu godt jeg kan se det hele... og kunne faktisk også godt i går aftes... hvor jeg skrev til dig :-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

walkinrunout: Ja Lise, Jeg tror også det ligner sig selv nogenlunde igen - men for en time siden stod det helt hulter-til-bulter, så jeg måtte lige starte lidt om igen. Og mig der altså ikke er det største tekniske vidunder :D

Conni Nørskov sagde ...

Jeg har heller ikke observeret, at der skulle være fejl, mangler eller andre "skævheder", hverken nu eller tidligere. Det er lidt mystifistisk med det dér Google Translator.. altså selv havde jeg overhovedet ingen problemer med det; jeg lagde den på, og det var det. Har endda afprøvet, at det vitterligt også fungerer. Men jeg har flere gange oplevet på andre blogs, at translatoren er død; dvs. man kan klikke lige så åndssvagt på den, som man har lyst til, uden at der sker en skid. Ved ikke lige, hvad der sker??

Anja Sand Bjerre sagde ...

Jeg synes det er meget betryggende, at jeg har fået det til at se ordentlig ud igen så I ikke kan se forskel.. hold op hvor troede jeg lige jeg havde klokket i det - i hvert fald synes jeg da ikke lige jeg har lyst at få GT lige med det samme igen :D