tirsdag den 14. august 2012

Et lille lakmirakel

Hejsa alle sammen! Håber I har en rigtig god dag? 

Jeg er her for at fortælle, at Matas har tilbuddet "3 for 2" i denne uge - det gælder både striberne, hårprodukter og Sally Hansen. Her er det specielt Sally Hansen der har vakt min opmærksomhed, så det skulle være til at finde 3 gode ting man gerne vil have. Jeg selv fandt en lak fra OPI og en topcoat. Jeg har købt ikke mindre end et lille mirakel. I har måske hørt om produktet mange gange før, men det gør det ikke mindre mirakuløst :) Jeg taler her om Sally Hansens Insta-Dri topcoat. 

Billedet er fra Matas' hjemmeside


Er du én der, ligesom jeg, ikke er for god til at vente på, at lakken bliver tør, så er det her simpelthen hvad du skal have fat i, hvis du vil forhindre splattet neglelak.

Mit gode råd til påføring af lak:
Du starter med at blødgøre neglebåndene og skubbe disse tilbage. Herefter plejer jeg at dyppe hver finger i min neglelakfjerner fra Sephora. Derefter lægger jeg underlak og den farvede lak på. Efter to minutter påfører du Insta-Dri topcoat'en og VUPTI: efter 30 sekunder (!!) er lakken tør. Førhen plejede jeg at lade lakken tørre flere timer og først være færdig med sidste lag næste dag - men det er ovre nu (oh happy day!) Jeg er simpelthen så imponeret af denne topcoat. Og så er jeg lidt nysgerrig efter, om den også holder lige så godt, men umiddelbart tror jeg rent faktisk den kunne gå hen og holde bedre end min gamle. 

Insta-Dri kan købes i Matas for 69,95 - og ellers kan du som sagt få den i tilbuddet "3 for 2" denne uge ved Matas eller på deres webshop 

Hvordan får du din lak til at holde bedst muligt uden at "splatte"?



4 kommentarer:

Amalie sagde ...

Jeg er desværre ikke andet trick, end at vente på at det tørre :P

Tjek gerne min blog ud: www.voresboble.dk

/Amalie.

Conni Nørskov sagde ...

Jeg plejer gerne planlægge mine lakeringer, så jeg ved, at jeg har god tid og ikke skal noget særligt.. og så sørger min søde mand for, at jeg ikke skal undvære kaffen, mens lakken tørrer! Plus, at jeg faktisk er ved at være ret hardcore i at udføre en del ting, med våd lak på kløerne! :) Jeg har dog før overvejet at prøve et af disse produkter, men har bare aldrig fået det ført ud i livet. Så måske jeg sku' daffe en tur i Matas! ;)

walkinrunout sagde ...

Det lyder lovende... for jeg plejer også bare at svinge armene lidt i luften :)
Jeg har prøvet andre hurtigt tørrende topcoats, men dem synes jeg ikke har virket :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Amalie: Ja, det trick har jeg også selv rettet mig efter altid..men jeg er altid blevet så irriteret på at splatte det hver gang. Men Insta-Dri virker sindssygt godt.

Conni: Ja, jeg prøver også altid at være i RIIIGTIG god tid med lakeringen. Men alligevel kunne jeg formå at lave hakker i lakken eller splatte den og det forhindrer den her topcoat. Hver en krone værd.

walkinrunout: Det ikke bare lyder lovende - det virker også! max. et minut og lakken var tør! :D