tirsdag den 10. juli 2012

MAC Heavenly Creatures


Jeg er blevet super forelsket i MAC's nye kollektion "Heavenly Creatures." Der er simpelthen så mange smukke farver og variationer. Især har mit blik været fanget af tre skygger. Det er følgende: Bright Moon, Invincible Light og Magnetic Attraction (i rækkefølge nedenunder - billederne er fra http://www.temptalia.com/mac-heavenly-creatures-mineralize-eyeshadows-review-photos-swatches )


Vil I se, hvordan kollektionen ser ud på huden, kan jeg anbefale jer at se nedenstående video, for hun gennemgår alle farverne slavisk. Jeg synes det giver et bedre indtryk af farverne, og jeg har fundet ud af, at der absolut er nogle farver jeg ikke skal have. Nogle af farverne er topfede i bøtten og slet ikke som forventet på huden, hvilket er meget godt, for ellers ville jeg nok have lyst at købe dem alleg som det er nu kommer det helt an på de feriepenge jeg får udbetalt i morgen, om jeg i det hele taget vil kunne tillade mig selv at købe øjenskygger for 400 kr. Måske tegner budgettet stramt nok i forvejen. Men SUK altså, hvor er de skygger altså bare smukke.
  

Hvad synes du om MAC "Heavenly Creatures"-kollektion?


3 kommentarer:

Birgitte sagde ...

De er top-fede! Så dem i Magasin i fredags og ønsker mig rigtig meget den gyldne version.

Anja Sand Bjerre sagde ...

Den gyldne version (Magnetic Attraction) er SUPER flot og du kan bruge den som blush også - men husk - ikke for meget :) Du er så heldig at bo nær en Magasin? Heldige asen - vi andre må bestille hjem over nettet ;)

Birgitte sagde ...

Jeg så dem da jeg var i Odense :-) herhjemme må jeg 'nøjes' med en ultra lille Magasin i Rødovre Centrum (som ikke er forfærdelig langts herfra).