tirsdag den 17. juli 2012

Heavenly Creatures (fortsat) og ferie!

Indenfor de nærmeste par dage, drager kæresten og jeg afsted på ferie (godtnok skal vi være herhjemme, men håber på ok vejr). Det bliver helt vildt SKØNT! Vi skal på camping, og jeg ved derfor ikke lige, hvor meget jeg kommer til at skrive herinde, men det kan være jeg får skrevet et par mobil-opdateringer, etc. ellers, så frygt ej, for jeg vender frygteligt tilbage! Jeg glæder mig også til at komme afsted, for efterhånden er vores lejlighed fldt op af ting, der er fundet frem fra kælderen, og som bare venter på at blive læsset.

Det viste sig faktisk, at jeg havde fået udbetalt en ok mængde feriepenge - hvilket udløste et par køb! Mine ballerinaer var begyndt at knække i sålen og der trak vand ind i dem efterhånden. Jeg har brugt mine gamle ballerinaer rigtig meget. Det har næsten altid været dem jeg har gået i når vejret var godt, eller hvis jeg lige skulle hen til købmanden, så jeg var nødt til at have et par nye. Jeg var så heldig at falde over disse her i  Designers Market i Herning Centret:


De var sat ned fra 300 kr. til 149,50. Jeg synes de er vildt fede, men har dog haft nogle betænkeligheder ved farven. But what the heck - jeg bruger dem bare sammen med det hele, også selvom det ikke matcher :)

Jeg havde også i sidste indlæg tanker omkring at købe disse øjenskygger og for et par dage siden bestilte jeg på MAC Cosmetics to af øjenskyggerne, som  jeg ønskede og 3 dage senere var de ved mig. Disse to bestilte jeg:


Invincible Light
  
Magnetic Attraction
Jeg var ikke helt sikker på, om "Magnetic Attraction" ville klæde mig, men jeg synes, at det er en superflot farve - mine øjne "popper" totalt frem og virker meget blå. Jeg vil beskrive farven som peach med bronze. Og så kan den også godt bruges som en blush. Jeg er meget tilfreds med farven. 
Desværre er jeg blevet noget skuffet over "Invincible Light". Farven vil jeg beskrive som sart rosa med shimmer. Jeg er træt af, at shimmeret virker i ret store stykker, hvilket bevirker at den drysser en del, og skyggen er ikke helt så farvemættet, som jeg godt ville have haft den var. Men når det så er sagt, virker den ganske godt som highlighter eller bare som skygge for sig selv, for det er en pæn og neutral farve, du sagtens kan bruge til hverdag. Og nu går jeg så og overvejer, om jeg også skal skynde mig at få fat i "Bright Moon"... meen... der vidst også andre ting jeg kunne bruge mine feriepenge på! :D

Jeg har taget et par billeder, hvor jeg har lagt skyggen på bagsiden af hånden og hvor jeg har skyggerne på (tilgiv venligst at jeg ikke lige fik plukket bryn inden! :D ). Inden jeg har lagt skyggerne, har jeg lagt The Body Shops "Lightening Touch" i øjenkrog og på hele låget som en base. Desuden har jeg brugt Seporas Outrageous Volume Mascara i sort samt en sort eyeliner på øverste kant sammen med Magnetic Attraction. 


Til venstre: Invincible Light
Til højre: Magnetic Attraction




Nu vil jeg drage på ferie, men inden vil jeg ønske jer alle en god én af slagsen :)

Skal du have fat i nogle af farverne fra "Heavenly Creatures"-kollektionen?  

9 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Jeg skal liiige kigge på dem igen 'irl'. Og så kan det være jeg bestiller dem på Magasins hjemmeside :-)Jeg er stadig meget i tvivl om farve.
Super fede ballerinaer til en fantastisk pris.
Jeg har i øvrigt også testet den mascara fra Anette. Den er god, men synes den er meget lang tid om at tørre. Har du også det problem?

Birgitte sagde ...

Og rigtig god ferie :-)

walkinrunout sagde ...

God ferie til dig :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Mange tak begge to :D

lipoooo sagde ...

Really nice blog! Have a nice evening lady :)

~made by boy lipoo

Anja Sand Bjerre sagde ...

lipoooo: Thank you very much :)

Olga sagde ...

Rigtig fede farver! Tror straks at jeg skal have kigget på kollektionen! :-)

www.mesmerizedbyme.dk

Anja Sand Bjerre sagde ...

Olga: Mange tak! :) Jeg blev forelsket i kollektionen første gang jeg så den. Men 170 kroner for en øjenskygge..så har jeg ikke råd at købe alle ;) Følger dig på Bloglovin'!

Anja Sand Bjerre sagde ...

Birgitte: Undskyld det sene svar - jeg var vidst gået rimeligt meget på ferie da du skrev det.
En super ide at se dem IRL - ellers kig på den youtube-video jeg lagde ud? Det var eneste hjælp jeg havde før jeg bestilte.
Mht. mascaraen så synes jeg den laver nogle fantastiske vipper, men den er længe om at tøre, splatter ret nemt og er ikke vandfast..