onsdag den 4. juli 2012

Hvis pengepungen tillod det - Home Edition

Kender I det, at man bare nogle gange kan blive så forbandet træt af at se på de samme gamle og ukoordinerede sager man har samlet til sig? Sådan en periode har jeg med vores lejlighed lige nu. Kæresten og jeg har nok begge indset, at det ikke er her vi skal være for evigt, og så er "Projekt boligfornyelse" altså ikke længere på toppen af prioriteringslisten, hvilket har resulteret i et look á la "Vi-gider-ikke-gøre-mere-for-vi-skal-nok-snart-videre-alligevel"... men vi ved jo bare ikke hvornår. Det kommer meget an på min jobsituation - men lidt opgivet tør jeg godt indrømme at vi har.

Men drømme må man jo altid. Skulle jeg lave vores stue om, ville den nok komme til at se ud omtrent som nedenstående billede. Og det behøvede altså ikke være de dyreste designs jeg ville vælge, men det er ideen og looket her jeg går efter. Ville nyde at smide mig i netop den sofa eller lænestol og læse en god bog eller glo fjernsyn. Og pendlet med kugler er så smuk når der kommer lys i - jeg ved det, da jeg har set det ved nogle bekendte. Små finurlige ting må der også gerne være, så som en songbird fra Kaj Bojesen, Bøger med plads til opbevaring, billeder af mine kære eller hyggebelysning med happy lights i et hjørne. Og så synes jeg bare at "guldstagerne" fra Tom Dixon er ufatteligt smukke.

Jeg kunne sikkert finde på meget mere, så som en læselampe og et reolsystem, men indtil videre er dette skitsen over min nye stue. Ja.. man har jo lov at drømme :)

Hvordan skulle din stue se ud, hvis du skulle lave om?

2 kommentarer:

Walkinrunout sagde ...

Jeg er vist heldig.... min stue er lige som jeg vil have den, måske bare fri for LEGO, fodboldkort og andet legetøj ;)
Men hvor er fuglene i midten søde :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Hvor er du bare heldig, Lise! ;) Og børn skal jo også have lov at være der ;)
Fuglene ønsker jeg mig meget. Synes de er hyggelige. God ferie ;)