torsdag den 21. juni 2012

Vinderen er....

Først og fremmest vil jeg gerne have lov at sige TAK til alle jer der har deltaget i konkurrencen - og i det hele taget bare til jer der følger mig. Antallet af personer der følger med på Bloglovin' er gået fra to til 13 - og jeg er vildt overvældet! :) Jeg håber selvfølgelig, at I alle vil blive ved at følge mig - det er bare LIDT sjovere at nå ud til nogen.

Nå, men nu til det I har ventet på: HVEM VANDT?!

Jeg trak i går aftes vinderen via random.org. Der var 13 kommentarer og blandt dem blev vindertallet 4 hvilket betyder:

ET STORT TILLYKKE TIL BIRGITTE !! :o)

Jeg har sendt dig en mail, så du kan sende mig en adresse jeg kan skippe præmien af sted til :)


Til jer andre kan jeg kun sige, at jeg håber jeg kan finde en ny lille sag til jer indenfor en mere overskuelig tidsramme næste gang.

 Tilbage har jeg kun at sige: GOD (tidlig) weekend allesammen! :)

4 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Juhuuu... dejlig lille ting at vinde her inden ferie :-)
Og har sendt dig en mail.
PS. Underligt nok er 4 min lillebrors lykketal.

Anja Sand Bjerre sagde ...

Det er altid så fedt at kunne udlodde en lille gave - elsker at gøre folk glade :)

Nogle gange er der nogle underlige sammentræf - og i dette tilfælde også. 4 må også være dit lykketal? ;)

Birgitte sagde ...

Jo, hvis 4 gør at jeg vinder mere fremover, så kan vi godt kalde det mit lykketal ;-)
Har lige lavet et lille indlæg (og reklame for dig) ovre hos mig selv:
http://bb2605.urbanblog.dk/2012/06/21/jeg-vandt/
Håber det var ok, jeg snuppede billedet :-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Birgitte: Lige præcis :) og mange tak for det fine indlæg ved dig. Jeg er super glad for det - selvfølgelig skal du bare låne billedet
Er vildt glad for at du blev glad :)