fredag den 1. juni 2012

Vind Gift Cube fra The Body Shop!

Kære venner!

Så er det efterhånden ved at været noget tid siden, at jeg sidst har lavet en give-away. Det er jo egentlig også for galt, for jeg elsker det, men der skal også lidt penge til for at få fat i en ok gave til jer. Men NU skal det være - og hvor har jeg glædet mig til i dag!

Som jeg skrev i går, er gaven noget gult/orange, der er firkantet og dufter godt. Svaret er: En gift Cube fra The Body shop :) 
Jeg har valgt duften af mango, da jeg selv elsker den! 

I æsken er der 60 ml. mango shower gel, 60 ml. mango whip body lotion og en lille vaskepuf (så det er altså ikke full-size produkter). Sættet passer perfekt i ferietasken eller sportstasken.. og vælger man at bruge det hjemme, ja, så ok med mig :)


Hvad skal jeg gøre for at være med?

1. Skriv dit navn og din email i en kommentar herunder
2. Skriv evt. også et link til din blog

3. Følg mig på Bloglovin'

Konkurrencen løber t.o.m. den 20. juni om aftenen, hvor jeg vil trække den heldige vinder via random.org :)

13 kommentarer:

Lise sagde ...

Ha ha - nå det var det, det var ;-)
Åhh det vil jeg da gerne vinde og jeg skal faktisk på weekendtur her sidst i juni... der ville det jo være perfekt.
Jeg følger med på bloglovin
Knus!
/Lise
www.walkinrunout.dk

Conni Nørskov sagde ...

Uuuhhh, mango.. hvor lækkert! Meget bedre end citronmåne! :) Jeg hægter mig lige på via Bloglovin', og så kaster jeg mig vildt og frådende ind i kampen om de lækre sager! ;)

missbieber sagde ...

Ser super godt ud! Det må da gerne komme hjem til mig :-D

Frederikke S.
fredeskov@live.dk
innocentcherry@live.dk

Birgitte sagde ...

Elsker BodyShop :-)

Birgitte B
bbregenhof@hotmail.com
http://bb2605.urbanblog.dk

Sofies closet sagde ...

Sikke lækre produkter!

Mvh. Sofie Eilersen
www.sofiescloset.dk

Mail: sofieeilersen91@hotmail.com

my-life sagde ...

Fantastisk konkurrence, her har du da min blog, håber self. du vil kigge forbi, fed blog du har dig her!

http://lifeasmiamariah.wordpress.com/my-new-homepage/my-life/

frk.boegh sagde ...

Mango.. mums!

Men jeg følger på bloglovin.
Kender faktisk ikke så meget til the Body Shop produkter, selvom jeg er en stor skønhedsfan... pineligt?

www.smuk-blog.dk

That Girl sagde ...

det ser rigtig godt ud, nu håber jeg bare på at jeg vinder! :-D
Navn : Shiva A.
E-mail : pizzakiller1997@gmail.com

et link til min blog : http://the-styleblog.blogspot.dk/ følg gerne med!

Hejdi sagde ...

1. Hejdi Norup - hejdinorup@hotmail.com
2. hejdiii.blogspot.com
3. Har prøvet, men den vil simpelthen ikke gøre det :( den siger hele tidne der kommer en fejl... Men nu prøver jeg alligevel at skrive min kommentar og håber det er okay?

knus :)

Tina og Claus Pedersen sagde ...

Jamen så hopper jeg da også lige med :-)

Carina V. sagde ...

Mmmm lækker præmie!

Carina V. lunastarfashion@forum.dk

Anonym sagde ...

Tanja h. Pedersen
Tanja-mussen@hotmail.com

Var hyggeligt lige at se dig i dag :-) må vi gøre igen :-) mange klems

SoM sagde ...

Fed gave - jeg er på..! :)

sanne-obel@jubii.dk

hrogfrudk.blogspot.com