tirsdag den 12. juni 2012

Færdige fletterier

Godmorgen allesammen!

Endelig lykkedes det at få syet lynlås i mine candywrap tasker. Jeg ved godt, at mange måske synes, at det er en forældet hobby efterhånden, da taskerne vidst var sådan "rigtig moderne" for et par år siden. Men jeg er altså blevet vildt bidt af det. Taskerne er allerede ment til at blive givet væk til et par familiemedlemmer (en rød taske kom ud af sortimentet inden jeg tog billede af den færdige taske) men der skal nok komme billeder af flere efterhånden - hvis der da er interesse for det? ;) I øjeblikket er jeg ved at flette en kurv og vil også se, om det kan lade sig gøre at flette et penalhus og en stor taske med flad bund. Opskrifterne kan findes her og her og her

I det hele taget er siden fantastisk. Den ejes af Helene, som er super kreativ og lidt af en samler. Så er du glad for alverdens hobbyrelaterede ting, så kig forbi hendes side ;)

Lige et par billeder af det færdige resultat:




Har du en hobby, der tager megen af din tid?

HUSK! At være med i min skønne give away :)

10 kommentarer:

walkinrunout sagde ...

De er rigtig fine - især den i sølv og guld.
Mit kreative gen er stort set i dvale... siden jeg fik drenge-børn, men engang i mellem ser jeg noget og tænker... det kan jeg da også lige lave og så bliver der fremstillet lidt.
/Lise

Conni Nørskov sagde ...

De er rigtig fine, Anja! :) Jeg er ret fascineret af, at man sådan kan styre mønstret i processen?! Og blæse være med, om nogen synes det er forældet; jeg kan stadig stene fuldstændigt til en omgang malebog og tusser; seriøst - nogen siger, man aldrig bliver for gammel til lego.. jeg bliver aldrig for gammel til malebog! (Heldigt for mig er der så nogen, der har opfundet "mandala-bøgerne", så det lige pludselig er mere legalt for voksne, haha!) Essensen må være, at man kommer i flow og bruger sin kreativitet! Om jeg har en hobby, der tager meget af min tid? Altså, jeg har jo dét smykkefremstilling, som stadig spøger en del i baggrunden; midlertidigt er det dog lagt på hylden. Men jeg har jo min blog, som også må siges at være en (superdejlig) hobby; og så neglelakkeriet.. jeg er jo bidt af det gejl, og det tager i hvert fald meget tid, når man venter på, at skidtet skal tørre! ;)

Conni Nørskov sagde ...

Er du så FÆRDIG, hvor er dit nye blogdesign flot! Superlækkert billede, Smukke! :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

TUSIND tak, Conni! :D Jeg har brugt mange timer på den header der... og synes faktisk også at dette design falder lidt mere i min smag end det forrige. Det var dig der gav mig inspirationen;)

Conni Nørskov sagde ...

Jamen jeg er da bare glad for at kunne inspirere, søde! Det er altså virkelig et suverænt billede; men nu er udgangspunktet jo også helt i top! ;) Og (no offense) men det er meget nemmere at læse teksten på den lyse baggrund. :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Hvor er du bare sød, Conni :) Jeg er glad for at du kan lide det. Jeg prøvede at finde det bedste billede jeg havde af mig selv;)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Og du har bare så meget ret i, at teksten er lettere at læse - der er færre forstyrrende elementer (i mine øjne) - tak for konstruktiv kritik :)

Conni Nørskov sagde ...

Hahaaa ja, sjovt som man sorterer og kritiserer, når det kommer til billeder af sig selv. Nok også derfor mine netop er vold-redigerede! ;)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Ja, lige præcis - vi er bare vore egne værste kritikere er vi :) Jeg synes du ser skøn ud!

Conni Nørskov sagde ...

Århh TAK, søde Anja! ;)