onsdag den 9. maj 2012

Skønne Sephora!

I dag var en skøn dag! Jeg skulle ind og kigge i København - nærmere betegnet Sephora i Illum. Jeg kunne desværre ikke være der til åbningen, men var der omkring middagstid, og så var jeg i midtbyen til halv fem! Så havde denne jyde også fået nok for denne gang :-)
Men er du gal hvor er Sephora en skøn butik! De har både egne mærker til en højst favorabel pris og andre stande med andre mærker. Tingene i Sephora er farvekoordinerede så de danner en helt regnbue af farver flere steder i butikken. Supergod effekt, der fanger øjet. Alle stande havde de skønneste make up artister til hjælp. Mit hjerte tabte jeg dog til engelske "benebabe" Charlotte fra Benefit, for sikke en service og forkælelse hun gav mig der - Tak Charlotte!
Alt i alt har det bare været en vildt skøn dag og mine ømme tæer værd. Nu er jeg i bilen på vej hjem til Herning - 2,5 time endnu, og så "home sweet home" :) kære Sephora: håber snart vi ses igen :)

Har du været i Sephora og hvad synes du om det?
---------------------------------------------------------------------------------

Today I had the most fantastic day in Sephora Copenhagen!
They have so many great things and they are very affordable.
Everywhere makeupartists were ready to guide you. Especially one makeup artist was giving me a fantastic day. Her name was Charlotte and my absolute favorite "benebabe" at Benefit - thank you so much for a great time Charlotte! :)

Now me and my boyfriend are sitting in the car home. 2,5 hours and then it's "home sweet home!"
Dear Sephora, hope seeing you again very soon :)

Did you go and see Sephora, and what do you think about it?


Indgangspartiet til Sephora
 
Charlotte (og se lige Anette fra beautyspace.dk i baggrunden - det så jeg først da jeg skulle lave dette indlæg.. undskyld, Anette!)

Sampak af badesæbe, bodylotion og scrub i den duft/farve du kunne tænke dig
 
Hundredevis af farvekoordinerede skygger...

Endnu mere hudguf

8 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Årh, hvor lyder det spændende, og sikke lækre billeder! Sjovt, som varer kan friste endnu mere, når de er farvekoordinerede? Det gør altså noget ved én! Sephora må være et klart must på skemaet, når man en gang skal til Staden! ;)

Conni Nørskov sagde ...

P.S. Kan da lige se på billedet af den søde Charlotte, at du vist har fået en vis Anette med i baggrunden?! Hep Hey!! :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Det var også bare en helt speciel oplevelse at være derinde - det kan helt klart kun sælge at det er farvekoordineret, for øjnene vil helt klart have det hele ;)

Kan kun anbefale dig at tage ind omkring hvis du kommer til KBH. Jeg var jo også bare for sindssygt heldig at jeg kunne komme derind på åbningsdagen.

Anja Sand Bjerre sagde ...

Hahaaa... ;) Jeg så det bare for sent - for jeg har også først lige set det nu..DAMN IT - ville så gerne have hilst på hende!

Conni Nørskov sagde ...

Forstår jeg skisme godt, Anja! Vi må simpelthen ha' skrabt penge sammen til en Beautyspace Live en gang! ;)

Anette sagde ...

Hvor viiiiiildt Anja - øv altså, men hvor HERLIGT at du kom derind. Skønne billeder.

Anja Sand Bjerre sagde ...

Conni: Ja HELT klart vil må have skrabt sammen til det - sidder hver gang og er grøn af misundelse over ikke at have været med ;)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Anette: Ja ØV ØV! Jeg håber virkelig at hilse på dig en anden god gang. Det var Conni der gjorde mig opmærksom på det. Men så altså først dig da jeg fik det op på bloggen.. fokus var lige et andet sted da jeg tog billedet, kan du nok se - typisk mig ;)

Det var herligt at se sig omkring derinde. Skønt sted!