tirsdag den 8. maj 2012

Sephora åbner i morgen - og gratis gave til DIG!

Jeg er så heldig, at jeg sidder i Ballerup i dag og i morgen, efter en hurtig beslutning om at tage med kæresten, der skulle på kursus. Så kan jeg kigge mig omkring, og han kan passe sit arbejde. Det vil så sige, at jeg rent faktisk har muligheden for at komme ind og kigge mig lidt omkring i kbh - hvilket ikke sker så tit, da jeg kun er i Kbh en gang om året ca. (og så agerer min veninde guide, da hun færdes der til dagligt).

For øvrigt:
Hvad er der at se i Ballerup, og hvordan finder jeg med S-toget til Hovedbanegården... og hvor søren ligger Illum i forhold til? (spørger uldjyden :))


Nå, men jeg har luret på billederne der er rundt omkring af Sephora, og jeg synes det ser virkelig spændende ud - de forstår virkelig at sammensætte farver osv. så man får lyst til at købe en af hver!

Netop nu kan du hente en vocher på Sephora Danmarks Facebookside 
Det eneste du skal gøre for at få denne vocher, er at "synes godt om" siden og derefter printe vocheren eller gemme den på din telefon.

Har du lyst til mere skønhedsgejl, ja, så er der muligheden her eller her hvor du også har muligheden for at melde dig til den fedeste beautyevent!

Ses vi til åbningen af Sephora i morgen?

2 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Naaarh, vi ses nok ikk' lige i morgen.. gad dælme ellers godt være der sammen med dig; det tror jeg vi ku' få meget sjov og hygge ud af! ;) Men hvor skønt med sådan en kærestetur? :) Jeg sidder og morer mig kærligt over dine "uldjyde-spørgsmål", for jeg kan SÅ meget genkende mig selv, hvis det var mig, der var landet i Staden! Ha' en hammer go' tur - håber du får lejlighed til at shoppe igennem! Knuz

Anja Sand Bjerre sagde ...

Jeg synes bare det er helt okay at vi ikke lige ses i morgen, men håber snart, at vi ses igen? ;)
Jeg må indrømme, at jeg godt kan blive meget nervøs over selv at skulle finde det rigtige s-tog og finde vej i morgen - men håber det går når jeg først er afsted. ;)
Det bliver vidst ikke powershopping, for det er der ikke råd til, men jeg kan kigge mig omkring - og det er jo heller ikke værst. Så må vi se om der kan blive råd til en lille "ego-ting" :)