lørdag den 26. maj 2012

Jeg kan ikke få armene ned..

For jeg er i dag på som "Readers Review" på Jo's Makeupblog! Jeg har lavet en anmeldelse af Uniq One, som jeg faktisk synes har været et helt lille vidunder for mit hår, men nok om det. Du kan selv læse om det, hvis det har din interesse.
Det er simpelthen surrealistisk at se sig selv på hendes side - for kan man have idoler, må hun og Anette fra Beautyspace helt klart være to af dem. Jo kan fremtrylle mirakler og har utroligt mange fans, der ikke kan få nok af hendes passion for makeup og skønhedsprodukter i det hele taget (og jeg er én af de mange!)

Hun har bl.a. udlovet makeovers for Anette på Beautyspace og fremtryller selv sine egne små mirakler. Og fik jeg så sagt, at hun bare virker som en alletiders kvinde? ;) Kig forbi hendes side, og jeg er sikker på, at du vil være hooked med det samme.

Og ja, ja JA! Jeg ved godt, at jeg lovede ikke at skrive mere denne weekend, men jeg kan altså bare ikke få armene ned, ok?


Photobucket

5 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Sådan, Anja! Skidegodt gået! :) Det er netop noget af det, jeg synes er så fedt ved blog-land.. at vi som "almindelige, dødelige forbrugere" har mulighed for at lave/læse anmeldelser af produkter. Det giver i min optik et meget mere nuanceret og dermed troværdigt indtryk af de forskellige produkter, når man ved, at anmelderne ikke nødvendigvis har "aktier" i produkterne. Jeg må da lige ind og læse din anmeldelse! ;)

walkinrunout sagde ...

Bare lad armene blive oppe - det er jo skønt :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Conni: Hvor har du bare ret - og jeg synes det var helt vildt sjovt og spændende at give mig selv den lille opgave. Skal du ikke også have skrevet en lille anmeldelse? ;)

Lise: Tusind tak - man skal huske at sætte pris på sådanne ting og give sig selv lov til at glæde sig, ikke? ;)

Lise sagde ...

Nemlig :)
Og janteloven begrænser os nogle gange lidt for meget ;)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Lise: Det har du da så avigt ret i :)