onsdag den 2. maj 2012

God herlig morgen :)

Jeg er ked af, at min hjemmeside måske virkede lidt uoverskuelig og rodet her i weekenden. Jeg var igang med at lave udseendet om, så det blev en smule mere enkelt. Det resulterede i, at jeg måtte prøve en masse af inden jeg fandt lige det tema jeg ønskede. Og nu tror jeg den er ved at være der! Jeg håber ikke at I er hoppet helt af i mellemtiden? :) Under alle omstændigheder beklager jeg meget, hvis I ikke har kunnet se min side ordentligt.

Om lidt skal jeg til morgenspinning med en god veninde og derefter ud og nyde vejret - det er da det skønneste vejr! Endelig hvad jeg har ventet på.
Jeg vender stærkt tilbage senere i dag regner jeg med. I mellemtiden må I bare nyde dagen, ikke?

Hvad skal du bruge denne skønne onsdag til?

Ingen kommentarer: