fredag den 25. maj 2012

Et sammensurium

Hold da helt op Danmark! Hvor er det bare helt vildt godt vejr! Det er også den mest afgørende grund til, at jeg ikke har skrevet et par dage. Jeg har simpelthen været for travlt beskæftiget med at nyde solens livgivende stråler og lave alle mulige praktiske ting. Min kærestes søster skal nemlig giftes på lørdag, så der var lige nogle løse ender der har skullet koordineres. Vi har skullet finde tøj og sko og så skulle vi lige have ordnet hår og købt gave. Og jeg er stadig ikke helt færdig, da jeg er blevet headhuntet til at lave pynt til de nygiftes dør! Det skal så laves i dag. Når jeg ikke lige har lavet noget kreativt har jeg læst, nydt det gode vejr, forberedt fødselsdag for kæresten, lavet noget praktisk herhjemme eller søgt jobs, så det har været rart ikke at kede sig.

I går var det kærestens fødselsdag, og han blev fejret med lækker grillmad og chokoladekage på terassen ved mine forældre.. SKØNT!

Har lavet en lille collage med et par billeder af de sidste par dage, så I kan få et lille indblik:


 1. Min kjole fra gallafesten på gymnasiet er renset (YES - den passer stadig!!)til brylluppet på lørdag2. Skoene til festen er gået til (av siger jeg bare..mig der ikke er vant til høje hæle)

3. Håret er blevet farvet og klippet (-elsker den nye farve, selvom den er lidt mørk) 

4. Skiltet til døren er klar (-synes selv resultatet er blevet helt ok?)

5. Er snart færdig med min bog! Har du gode ideer til, hvad jeg så skal læse?

6. Færdig med at flette næste taske!

7. Der var flot pyntet op ved mine forældre!

8. Jespers gaver

9. Fødselsdagsbarnet pakker endnu flere gaver ud! :)
10. Stemningsbillede fra haven - jeg elsker denne farve!
11. Gang i Weberen...

12. ....der lavede skønne mørbradruller med artiskokker (og ja, vi fik MASSER af lækker salat og andet tilbehør til ;) Det smagte himmelsk og det var årets første grillmad..så er det vidst sommer, ikke?

13. Hjemmebagt brownie til dessert... mums!(den ser lidt mørk ud, men blev faktisk lige sådan som den skulle være smagsmæssigt) Den blev smagt til hjemmefra (se musebidden der er skåret ud øverst.. kunne ikke dy mig.. :D)

14. Min fars afskedshilsen - TAK for en dejlig dag :)
Da de næste par dage er godt fyldt op, regner jeg med, at næste indlæg først bliver efter weekenden. Derfor: GOD WEEKEND allesammen!

Nyder I det gode vejr??

2 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Altså - hvor ser det bare hyggeligt/spændende/lækkert ud, det hele! (Og det er nu officielt din skyld, at jeg sidder her midt formiddag og har lyst til BROWNIES!!) Rart at få et glimt af kæresten din, og mht. de sko: de er simpelthen for sexede.. WAUW!!
Vi skal ikke så hulans meget her i weekenden, men det lader til, at I har rigeligt på programmet for os allesammen, så skal vi ikke bare fordele tingene på den måde? ;) Ha' en rigtig dejlig weekend og en super dejlig fest! Jeg glæder mig til at se flere billeder af dig/jer i jeres stive puds og med fint hår! ;)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Conni:
Det var også bare helt vildt hyggeligt i går - og skønt at have en terrasse at sidde på, for vi får kuller af at sidde i en lejlighed i dette vejr.
Jeg laver gerne en brownie til dig en dag (måske til din fødselsdag! :) )
Mange tak for rosen for skoene - jeg håber jeg kan holde ud at gå i dem - men mine ben bliver faktisk ret pæne når jeg har dem på, overraskende nok!
Du må også have en SKØN weekend kære Conni!