fredag den 11. maj 2012

Blomsterfest

Selvom pengene ikke er så store, måtte jeg eje nogle små ting fra sephora. Jeg købte nogle neglestickers med blomster og et par med blonde. Jeg skal helt klart have flere når pengene er der, for de er vildt nemme at tage på og kan fjernes med neglelakfjerner. Jeg har lagt et lag overlak på, for at de kan holde længere og wow.. ville ønske de kunne holde altid ;-)

Et ark koster 70 kroner og de kan vidst også fås andre steder end hos Sephora. Hvis I ved hvor, vil jeg gerne vide det ;-)  

Nu vil jeg holde weekend! God weekend allesammen! :)

Hvad synes du om mine blomsternegle - og hvad skal du bruge weekenden på?


  

4 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Hold så op, hvor er de fine! Kan godt forstå du er vild med dem! :) Hvis du gerne vil finde flere, tror jeg du bare skal prøve at google "negle stickers", så skal der nok komme noget op. Kan til start nævne nail4you.dk og nailmania.dk, som i hvert fald har et lille udvalg. Her i weekenden står den vist mest på vasketøj og sådan, og så skal vi ha' lækkert hyggemad søndag, når det er mors dag.. glæder mig! ;) Rigtig god weekend herfra!

Anja Sand Bjerre sagde ...

Tusind tak, Conni ;) Jeg blev også forelsket i dem med det samme! Tusind tak for råd omkring hvor jeg kan købe dem.
Hvor lyder det bare skønt med hyggemad på søndag - og på forhånd god morsdag ;)

Anja Sand Bjerre sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Conni Nørskov sagde ...

P.S. Vil bare sige, at dem jeg fandt på de nævnte sider slet ikke er så fine som dem, du har (efter min mening!) Men som nævnt tror jeg der dukker en del op, hvis man googler dem. ;)