fredag den 20. april 2012

YES - jeg vandt!

Hvor humoristisk er det lige, at jeg linker til Beautyspace for at andre skal have glæde af at vinde og så vinder jeg selv!?  JUBIII!!

Præmien er nogle gode hudplejeprodukter fra Origins (se billedet) - og jeg som netop er ved at mangle - hvilken måde at starte weekenden på - TAK Anette! (sig for øvrigt til hvis jeg ikke må låne billedet til dette indlæg)

Billedet stammer fra Beautyspace.dk

Oveni dette har jeg i dag fået mit "rigtige" kørekort tilsendt med posten. Det er som om det først reelt set er ved at gå op for mig nu, at jeg har fået det.Oveni dette har jeg fået blomster af kæresten :)

Nå, men det var egentlig bare en "ih-hvor-er-jeg-heldig-og-glad"-opdatering - for jeg skal tidligt op i morgen for at nå et spinninghold kl. 09.00, så jeg vil til at i seng

Godnat allesammen :)

8 kommentarer:

Sofies closet sagde ...

Tillykke med det. Du må endelig lave en update på, om produkterne har en god eftervirkning.

www.sofiescloset.dk

Anja Sand Bjerre sagde ...

Sofie: Det skal jeg i hvert fald nok ;) God weekend!

Julie sagde ...

Tillykke med sejren - det er altid dejligt med vundne præmier :)

www.itsmypassions.dk

Anja Sand Bjerre sagde ...

Julie: mange tak;-) det er altid skønt med noget forkælelse når man ikke lige regner med det. Håber du har haft en skøn weekend.

Conni Nørskov sagde ...

Et forsinket, men STORT og velment TILLYKKE, Smukke! Der er nu ikke noget, som at vinde hos vores Anette! ;) Knuz

Lise sagde ...

Tillykke med det - og sikke fint nyt layout du har fået :-)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Conni: tusind tak:-) jeg var også ved at være i dagcremenød- så jeg føler mig heldig.:-) jeg lover at få svaret en af de nærmeste dage på din mail

Anja Sand Bjerre sagde ...

Lise: mange tak!:-) jeg føler mig også enormt heldig. Og tak for rosen for mit layout- håber du kan lide det:-)