onsdag den 25. april 2012

Shopping = find mest til færrest penge!

Hvor har det bare været skønt vejr i dag. Fuglene har fløjtet og det hele har virkelig været forårsparat (- hvilket jo også må være på tide, når vi er sidst i april?!) 
Jeg gik en tur i det gode vejr i dag og blev lidt fanget af et par butikker. Jeg skulle ned og købe fødselsdagsgave til min storesøster alligevel, og så skulle jeg have købt lidt til at sætte håret med når vi skal til bryllup ved kærestens søster om ikke så længe. Længe siden sidst jeg har fået "løn", og da pengene netop var gået ind i dag, tænkte jeg, at jeg godt måtte forkæle mig selv en lille smule. Jeg lever efter princippet "at finde mest til færrest penge!" - og så skal jeg jo gerne føle, at jeg har fået noget for pengene!
Jeg endte med at finde følgende:


  1. Spa Ritual minilak i farven "Dreamsicle" (40 kr.): Skøn cremet hot pink farve, som jeg glæder mig til at prøve
  2. Pukka Te i varianterne "Night Time" og "Relax"(38 kr. pakken): elsker Pukka te for deres gode smag- og måtte prøve "Night Time" da jeg har sovet E.L.E.N.D.I.G.T de sidste 2-3 nætter..
  3. Hårgejl til bryllup (150 kr. - har desuden fået fat i en valk, som ikke er vist på billedet, som jeg skal bruge til opsætningen, men mere om den imorgen!):Elnett spray holder perfekt og jeg fandt den i en parfumefri udgave = et plus!
  4. Øreringe i "benlook" fra Pieces (60 kr.)
  5. Stjerneørering + ørering med kæde fra Pieces (50 kr.)
Er vældigt glad for det hele! Og jeg synes jeg har fået MEGET for et par hundrede kroner, og noget, der er ret godt. Jeg er dog noget i tvivl om de der øreringe i "benlook" er lidt for meget grunge til mig, men jeg tror det har noget med tilvænning at gøre - for de er RET fede, ikke? :)
Jeg regner med at lave et kort indslag med, hvordan du kan bruge en valk til at lave en super flot (og NEM) knold i morgen - det er vildt så meget det gør.

Hvad har du brugt din dag på, og hvad synes du om mine "benøreringe" ? ;)

2 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Hehe, min payday blev også brugt på at handle ind; dog mest de kedelige, basale hverdagsting, men dejligt at få lagrene fyldt op! Jeg kan godt lide de dér grunge benøreringe; kan godt lide stilen, og som du skriver, er det nok et spørgsmål om tilvænning.. og så den rette styling. Datteren har også en hårvalk, og jeg kan godt huske, hvor flot hendes hår var sat op med sådan én, da hun var i galla på gym. Selv har jeg bare NADA evner udi håropsætningens kunst (det er så slemt, at selv min frisør gør grin med det!) så jeg er glad, hvis bare jeg får lavet en hestehale, der er nogenlunde til at holde ud at se på. Glæder mig meget til at se dit indslag! ;)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Conni: Åh ja - det er bare med at få fyldt depoterne op, for der er længe til næste gang vi få penge :/
Er blevet glad for benøreringene - de skal nok blive brugt, selvom jeg skulle vænne mig lidt til dem ;)
Mht. valken, så er jeg altså langt fra et naturtalent til at sætte hår, men den valk der gør det nemt - så nemt at selv jeg kunne finde ud af det ;)
Og for øvrigt : svar på mailen kommer i morgen - er igang med mail ;)