fredag den 20. april 2012

Mine tasker

Jeg fik bare sådan en lyst til at vise jer, hvad det er jeg sidder og nørkler med, når jeg skal sidde og hygge mig for mig selv. Jeg var på kursus for noget tid siden i candy wrap - altså tasker af folie fra slik, chips, kaffe, etc. Jeg ved, at det nok ikke er hipt eller noget, men jeg er altså ret ligeglad. Jeg hygger mig med det - og så synes jeg altså, at det kan blive nogle ret fede tasker. Jeg laver mine af folie og også alle mulige slags gavepapir der er tapet over på den ene side med gennemsigtigt pakketape. Jeg mangler at få sat lynlås i mine tasker og den mindste på billedet er ikke færdig endnu - men det er den seneste jeg er igang med. De ser således ud:


Hvis du skulle have lyst til at forsøge dig med en taske selv, kan jeg anbefale dig at kigge her

I weekenden skal jeg bare hygge med kæresten - endelig en weekend uden planer!
Hvis du vil starte weekenden på en dejlig måde, kan du jo kigge forbi hos Skønne Anette - hvor du lige kan nå at være med i Origins konkurrencen, da vinderne først trækkes i eftermiddag :)

Og så er der vidst kun tilbage at ønske jer alle:

GOD WEEKEND! :)

Hvad skal du bruge weekenden på?

4 kommentarer:

Katarina sagde ...

Hey Anja. Er selv i gang med at lave en taske magen til dem du laver, problemet er bare, at jeg ikke kna finde ud af at lave bunden/sy bunden sammen. Kunne du måske ikke have lyst til at lave en DIY Video eller indlæg, hvor du viser hvordan man gør??

Mange Knus Katarina :-)

Ps. Kunne du måske have lyst til at følges??

Anja Sand Bjerre sagde ...

Katarina: Hej og velkommen til! ;)
Hyggeligt at høre, at du også er ved at sy tasker. Jeg må desværre bedrøve dig med, at jeg nok ikke kan forklare, hvordan man laver bunden bedre end via dette link:

http://genbrugblirguld.blogspot.com/p/tasker-af-plastikemballage.html

Her står alt hvad du skal bruge :)
Jeg vil gerne hjælpe, hvis du møder besvær undervejs!
Følger dig - følger du mig? ;)

Katarina sagde ...

Haha, kan jeg godt fortså. ;-)
Linket di gav mig, er faktisk det jeg har brugt hele vejen igennem, men kan ikke rigtig se hvad hun laver med mundene.

Følger også dig gennem GFC nu ;-)

Knus

Katarina sagde ...

Haha, kan jeg godt fortså. ;-)
Linket di gav mig, er faktisk det jeg har brugt hele vejen igennem, men kan ikke rigtig se hvad hun laver med mundene.

Følger også dig gennem GFC nu ;-)

Knus