mandag den 16. april 2012

Michael Bublé - WOW... :)

Uh altså. Er træt i dag og fyldt med oplevelser fra i går. Har været fan af Michael Bublé i flere år og elsket hans musik. Er vild med, at han blander egne numre med jazz og gamle klassikere. Den  mand lever og ånder bare musikalitet, og så er der jo også lige lidt "eyecandy" at se på oveni. Han leverede et forrygende show, og jeg skal stadig lige have det til at synke ind, at jeg faktisk har set HAM!
Han var meget veloplagt og var utroligt humoristisk i går. Han fortalte bl.a. om, hvordan fulde danskere og kirkeklokker havde rodet rundt i hans nattesøvn her i Herning. Men ja, man skulle bare have været der. Jeg er klar til at høre ham allerede igen. Anmeldelsen her taler også sit tydelige sprog.

Som opvarmning havde MB en helt fantastisk á Capella gruppe ved navn Naturally 7. Kæresten og jeg var begge DYBT imponerede af dem - de fik virkelig publikum varmet op! Jeg må simpelthen bare vise jer et klip med dem - dette er fra Ellen Show:

Rights reserved Naturally 7

Det eneste jeg ærgrede mig lidt over var, at vi sad helt bagerst, men oplevelsen var helt fantastisk alligevel. Men jeg kunne jo ikke undgå at blive LIDT jaloux over, at dem på gulvet var HELT tæt på. Han tog en persons IPhone med op på scenen og filmede sig selv og bandet.. wow siger jeg bare..den optagelse vil jeg SÅ gerne have haft! Og én fra forreste række kom op og synge med ham.. men det ville jeg vidst lige være for nervøs til foran 11.000 mennesker!
Har fundet et lille klip fra YouTube fra Jyske Bank Boxen. Lidt dårlig kvalitet, men lyden er der bestemt ikke noget i vejen med. Han fik filmet dette klip til en god dansk vens mor, som er ramt af sygdom - det var meget rørende at være med til at optage et klip til hende.

Rights reserved Michael Bublé & Warner Music

Lige til sidst et billede og en video fra min egen skodtelefon:




video
Rights reserved Michael Bublé & Warner Music

Ih Michael Bublé - hvornår kommer du til Danmark igen? :)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Arj, hvor sjovt - jeg var også med i går :)

Sikke en koncert!

Har du mon flere videoer - eller evt. fotos?
Vil vildt gerne se flere! :)

/J.

Anja Sand Bjerre sagde ...

Hej J!

Tak for dit indlæg - ville dog gerne have hele dit navn ;)
Jeg har en smule mere fra koncerten som jeg ikke har set igennem endnu, så ved ikke, om det bliver oploadet hertil eller YouTube. Ellers prøv at søge på YouTube - der skal nok komme noget fra alle mulige forskellige tilhørere :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Og ja, hvor var det bare en fantastisk koncert. Det kan man leve længe på, ikke? :)