lørdag den 4. februar 2012

At bade i chokolade

I tirsdags var jeg og en veninde så heldige at komme til kundeklubaften i The Body Shop i anledning af, at den nye Chocomania-serie kom på markedet her i Danmark. Da jeg er VIP-medlem af The Body Shop fik jeg en mail om, at jeg kunne jeg tage en veninde med, og aftenen var gratis for os begge. Og lige netop denne aften måtte jeg bare med til, fordi jeg elsker (som i ELSKER) chokolade!

Aftenen startede kl. 19.00, hvor vi blev budt velkommen med champagne og fik en kort introduktion til The Body Shops værdier (kan læses på The Body Shops hjemmeside). Senere blev vi "sluppet løs" i butikken, hvor vi kunne prøve produkterne fra Chocomania-serien. Vi kunne bl.a.  få en håndscrub med chokolade bodyscrub'en, dernæst kunne vi smøre efter med chokolade body butter. Efter denne herlige omgang satte vi os hen og fik en chokoladeinspireret øjenmakeup i brune og gyldne nuancer. I løbet af aftenen vendte vi snuden hen forbi bordet med smagsprøver af chokolade. Denne aften var det mærket Divine Chokolade der blev budt. Der var 5-6 smagsvarianter, og normalvis kan jeg ikke smage forskel på den ene chokolade frem for den anden. Denne kunne jeg dog godt smage var noget særligt. Den smagte af mere og var langt mere cremet end jeg er vant til. Jeg fik en svaghed for chokoladen med orangesmag, som jeg fik en bar med hjem af i goodiebag'en. Desværre fås chokoladen kun på her (så vidt jeg ved) indtil videre og nu er jeg blevet hooked - men det må jeg jo leve med - hellere lidt men godt så! :)

Grunden til, at vi fik smagsprøver på netop dette mærke chokolade er, at kakaobønnerne til The Body Shops Body Butter kommer fra samme sted som kakaobønnerne til chokoladen. Og det er så fint, at der på indersiden af indpakningspapiret fra chokoladen står historien om Divine Chokolade. En stor plade chokolade koster 24 kroner og en bar 12, og det synes jeg egentlig ikke er så galt, for det er virkelig god chokolade. Læs mere om Divine chokolade her (Advarsel: KAN VÆRE VANEDANNENDE! :D )
Sidst på aftenen fik vi alle en goodiebag med en prøve på chokolade body butter, filmen "Chocolat", 2 mini brusesæber, en vaskepuf samt en bar (45 gram) Divine chokolade . Jeg faldt pladask for en body scrub med chokoladeduft, så det var en indbringende aften, der sluttede kl. 21.00. Og bare rolig, man kommer altså ikke til at gå rundt og lugte af chokolade hele dagen til man til sidst bliver kvalm af produkterne -men mens man f.eks. står i badet og skrubber, breder der sig en liflig duft af chokolademuffins, og det er faktisk slet ikke så ringe :) Scrub'en er med sukkerkorn og der er godt med kakaosmør i til den tørre hud.

Jeg synes det var en rigtig hyggelig aften, og jeg varmt anbefale at tage til et sådant arrangement. Jeg skal i hvert fald af sted næste gang jeg får en invitation. I The Body Shop her i Herning kan de i hvert fald deres kram. Desværre har jeg ingen billeder fra aftenen. Jeg må simpelthen til at have mit kamera med, når jeg skal til sådanne ting. Men for nu må I nøjes med mundvandsdryppende billeder af serien her

Hvilken slags chokolade kan du godt lide?

4 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Årrh, er du GAL, hvor mine tænder løb i vand bare ved at læse dit indlæg! Jeg er SÅ vild med chokolade i alle afskygninger, og det er nok nemmere at sige, hvilken chokolade jeg ikke kan lide, end hvilken jeg bedst kan lide. Jeg har én gang smagt de der Premium fra Marabou; dem er jeg faktisk ikke særlig fascineret af, men ellers er jeg stort set "altædende" når det handler om chokolade. Vi har ALTID den chokolade i huset, som hedder "Ekstra Dark 80%" fra Superior (Føtex og Bilka). Den er mørk og god UDEN at være bitter, og så er den samtidig rimelig i pris; superlækker, og jeg spiser mindst ét stykke hver dag! Skal jeg sådan decideret smovsehygge, så er jeg vild med komboerne chokolade/lakrids, chokolade/chili og chokolade/orange. Shiiit, det er næsten ikke til at holde ud at skrive om det?! Jeg synes de produkter fra The Body Shop du nævner lyder superlækre, men helt seriøst, så tror jeg altså jeg ville blive alt for lækkersulten af duften. Tanken om at kunne lugte chokomuffins under badet ville nemt kunne få mig på afveje lidt for tit, tror jeg! (Hmm, gad vide om kiosken har åbent ..?!) ;)

Conni Nørskov sagde ...

..glemte at nævne chokolade/mint og chokolade/kaffe. Tror bare jeg siger, at jeg er til CHOKOLADE!! :)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Conni: Åh ja, jeg er jo også bare helt vild med chokolae, selvom figuren slet ikke tillader det! :D
Skal du smovsehygge i Devine Chokolade (hvis du vælger at bestille et par plader en dag)kan jeg sige, at der findes både orange,mørk,mint,kaffe, hvid med jordbærstykker og mange andre i serien, så der er nok at vælge mellem :) MUMS! Mht. produkterne fra The Body Shop tror jeg sagtens du kunne styre lækkersulten, for når jeg som har en rygrad som en regnorm) kan, så kan du også :D

Conni Nørskov sagde ...

Åh ja, hvid med jordbær.. det minder mig om en limited edition guldbarre de lavede for nogle år siden, netop med hvid chokolade og jordbærstykker.. jeg venter stadig på, at de relancerer den! :) Btw - tjek min blog, for du er blevet "tagged", er du! Ved godt du har travlt, men der er heller ingenting der haster! ;)