mandag den 9. januar 2012

Mens vi venter på forår...

Da vejret og kalenderen stadig viser vinter og (desværre) gør det lidt endnu, må det være tid at forkæle sig selv og helst på andre måder end ved diverse julegodter. Jeg har derfor fundet 10 af mine favoritter frem, som du også kan forkæle dig selv med mens du længes efter mere sol og længere dage:

 

  1. Kiehl's Soy Milk and Honey Whipped Body Butter: fordi den har masser af fugt til tør og vinterstraffet hud - har du tendens til "fiskeskæl" på benene er den måske en kommende favorit? Fås i Magasin eller i deres webshop
  2. EOS Lipbalm Sweet Mint: Uden parabener og parfume. Giver masser af fugt til læberne (og smager godt - slurp! :o) ) Der er tit tilbud på læbepomaderne her
  3. Essie neglelak i farven "Really Red" - fordi der skal farve til at lyse op i gråvejret. Fås bl.a. her og her
  4. Origins "Incredible Spreadable" bodyscrub- en forfriskende saltbodyscrub med skøn duft - lige til at blive glad af. fås her
  5. Hamphandske fra The Body Shop - styrker blodcirkulationen og danner et godt makkerpar med incredible spreadable. Fås her
  6. Ole Henriksen Body Wash - elsker farven og den pigede duft. Fås her
  7. Kiehl's Hand And Body Lotion with Coriander - giver skønne bløde (ikke fedtede!) hænder med en beroligende duft af koriander. Fås i Magasin (har endnu ikke set den i shoppen online)
  8. Murad Vitalic - startpakke. Holder huden frisk og klar- med en dejlig duft af granatæble. Her kun vist cleanseren. Serien fås her
  9. Revlon Prof Brilliant Hydra Elixir - en olie til håret, der har gjort underværker for mit afblegede, ødelagte og flyvske hår. Fås her 
  10. Dior Show Mascara - for længde og fylde til dine vipper. Fås i Matas.
Hvad forkæler du dig selv med her i vintermånederne?

3 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Jeg kender ikke så mange af de viste produkter, men røde negle (og røde læber) kan altid fungere som en skøn opkvikker, når det er gråt-i-gråt udenfor. Dior Show Mascara er datterens foretrukne mascara, og når jeg ser på hendes lange, kraftige, sorte vipper tænker jeg sommetider, at jeg egentlig burde få den afprøvet! :) Lige nu nyder jeg allermest at forkæle mig selv med at blande hampeolie i min almindelig ansigtscreme; følelsen er bare så skøn, og jeg kan både mærke og se på min hud, at den elsker det! ;)

Anja Sand Bjerre sagde ...

Jeg kan garantere dig, at det er gode sager jeg har her. Men det er jo heller ikke købt på én gang.. det ville jeg SLET ikke have råd til ;)
Jeg knuselsker min røde neglelak fra Essie. Den har nu holdt 6 dage og har først fået et lille hak i en negl.
Dior Show er der mange der godt kan lide. Man skal dog lige vænne sig til den store børste, men det går hurtigt.

Den med hampeolien må jeg hellere få prøvet af en dag! Er det en meget fed olie?

Conni Nørskov sagde ...

Nej, hampeolien er netop en såkaldt tør-olie, så det trænger forholdsvist hurtigt ind i huden. Jeg foretrækker dog stadig at bruge den til natten, og 4-5 dråber er nok til den mængde creme, man anvender pr. gang. :)