torsdag den 12. januar 2012

Forår, forår kom nu snart ;)

Efter jeg i mandags kom med mine bud på god vinterforkælelse, kan jeg godt mærke, at længslen efter foråret kun bliver større! Ikke at vi har haft en meget kold vinter i år (- hvis man i det hele taget kan kalde det vinter?) men det har været svært for mig, der hurtigt får nok af regnvejr og rusk. Jeg mangler sprød frost og en blå himmel eller - endnu bedre - forår. Og her er det at drømmeren kommer op i mig, når verden udenfor er lidt for grå. Jeg er født i april - måske kan det være en af grundene til, at jeg glæder mig så voldsomt til foråret? I hvert fald glæder jeg mig hvert år til at kunne gå udenfor i solskinnet og føle, at verden langsomt bliver levende og farverig igen.  Jeg har samtidig drømt mig helt væk i disse 10 ting, som jeg vil gå at sukke efter - lige indtil foråret banker på døren:

1. Buksedragt fra Ellos af mærket JSFN. Hvor smuk er den ikke lige ;) Indbegrebet af forår
2. Neglelakker fra Chanel. Især June har fanget mit øje. Lækker cremet mandarinfarvet lak - som du kan se et billede af her (er allerede forudbestilt hos min lokale Matas ;) ) 
3. Neglelakker fra Essie. Mit yndlingsmærke. Især en creme lysegrøn har fanget mit øje ved navn "Navigate Her" er flot og giver mig forårskuller
4. T-shirt med print fra Ellos - her i mærket JSFN Denim - men mærket underordnet, bare der er et lækkert print på
5. Jeans med oilskineffekt. Mærket er underordnet
6. Lange cardigans. Fordi jeg elsker den "putteeffekt" der er i en lang cardigan. Og i foråret er der tit kolde dage. Her fra Ellos af mærket JSFN Basic, men ikke nødvendigvis herfra
7. Jakke i gammelrosa fra Ellos af mærket Fresh Spirit. De sidste par år har jeg haft én fra Vila, som desværre er så slidt, at jeg må sige farvel til den. Jeg ønsker mig derfor en ny i denne lækre farve
8. Korte støvler/sneakers. Jeg bliver ved at gå tilbage til Rieker - lækre komfortsko som man føler man kan gå til verdens ende i, og så er de stadig moderigtige
9. Origins Modern Friction til ansigtet - væk med vinterhuden og frem med den fine forårshud!
10. The Body Shop Chocomania body butter. Fordi jeg altid har haft en forkærlighed for body butters. Jeg synes prøven jeg fik på denne body butter sidste dag duftede så lækkert af mørk chokolade, at jeg må eje den. Kommer i butikkerne til februar. Og hvor lækkert er det lige, at rende rundt i slikfarvet tøj, mens man selv dufter som valrhonachokolade - jamen come on, så bliver det da ikke bedre og meget mere forårskulret :)

Med alle de ønsker jeg har, er det vidst også heldigt, at jeg har jeg fødselsdag i april. Hvem ved, måske er jeg så heldig at få nogle af de gode sager - eller noget lignende. :) Og nu lover jeg, at næste indlæg nok skal handle om andet end forårslængsel! :)

Hvad elsker du mest ved foråret?

3 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Buksedragten, oilskin jeans'ene og støvlerne kunne jeg godt se for mig i mit skab, da! Og nye lakker til samlingen kan man ALTID bruge! Hvad jeg elsker mest ved foråret? hm.. det må være, når det hele begynder at knoppes og blomstre, når solen (forhåbentlig) får mere magt, når pipfætrene går fuldstændigt i selvsving og når jeg mærker følelsen af en lun vind i ansigtet og gennem håret!(Og når man ENDELIG kan skifte vinterskoene på bilen ud med sommer ditto!) ;)

Anette sagde ...

Ville også hapse nr. 3, Anja!

Anja Sand Bjerre sagde ...

@ Conni: Ja, jeg synes også at buksedragten og jeans'ene er helt vildt fede ;) Rigtig forår!

@ Anette: åh ja, den lysegrønne dér er altså bare for lækker ;) tror også den vil være flot til sommer :)