torsdag den 15. december 2011

På café med dronningen

Og ja, det passer faktisk. For i dag var jeg på café med hende her og  jeg kan bare sige, at hun var helt lige som jeg havde forestillet mig hende. En skøn person med ben i næsen.. og så gør det jo heller ikke noget, at hun er lige så god til at snakke som jeg tror faktisk slet ikke, at hun kan forestille sig hvor meget jeg hyggede mig, og hvor rart det rent faktisk var at være hjemmefra. For jeg dumpede nemlig teoriprøven i tirsdags og siden har jeg siddet med hovedet i prøver, teoribogen og lignende igen, selvom jeg faktisk ikke hverken har humøret eller energien til det! Så jeg håber jeg består næste prøve i næste uge (siger ikke hvornår - jeg håber bare jeg består så jeg kan fortælle den gode nyhed).  Men tilbage til Dronningen. Jeg håber, at der ikke går alt for længe igen, inden vi slår pjalterne sammen. Og tak for en skøn dag! Se bare hvad livet online kan give af gode oplevelser :)

Jeg har som sædvanligt haft rigeligt at se til. Heldigvis havde kæresten og jeg en velfortjent kæresteweekend sidste weekend, hvor vi både fik hentet juletræ og var en tur i den gamle by, så nu mangler vi vidst bare, at jeg får den teoriprøve overstået næste uge (FORHÅBENTLIG!) Jeg synes ikke lige, at jeg magter at skulle op en gang mere.

Nå, folkens - nu vil jeg ud og have et  varmt bad og hygge under dynen. Og så skal jeg se noget hjernedødt tv uden sætninger i stil med: "Du skal ligeud i krydset - hvordan vil du fortsætte?"

Tip of the day:
Nu jeg har omtalt Dronning Nørskov ja, så vil jeg da også lige opfordre dig til at kigge forbi Nørskovs Boutique. Der er smukke hjemmelavede smykker for enhver smag og til rimelige priser. Jeg er sikker på, at du vil kunne finde noget, der passer lige til din smag - eller måske mangler du lige den sidste julegave til "a special someone?" Under alle omstændigheder kan du kigge nærmere på smykkerne her - de er i hvert fald et kig værd.

Årets juletræ
 






4 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Årrhh, tusind tak for det altsammen, søde Anja! :) Jeg har i dén grad hygget mig i dit selskab i dag og håber, at vi snart finder mulighed for at gentage successen! Jeg krydser fingre (og alt muligt andet) for teoriprøven i næste uge! Vi har også bare stenet og hygget foran fjerneren i aften med en film (nok en anelse mere spændende end din "film"), så derfor den lidt sene kommentar her.;)

walkinrunout sagde ...

lyder super hyggeligt :-)
Glædelig jul til jer begge.

Anette sagde ...

Fantastisk når blogland kaster venskaber af sig udenfor cyberspace. Rigtig god jul, Anja.

Anja Sand Bjerre sagde ...

Anette: Jamen mange tak - og rigtig glædelig jul til dig også ;)